7 πρωινές συνήθειες που πρέπει να υιοθετήσετε στα 40
1 month, 4 days ago
6

Η μέση ηλικία των ανθρώπων που θεωρούνται οι πιο όμορφοι στον κόσμο, συνεχώς αυξάνεται, πλησιάζει πλέον τα 40 και σύντομα θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο. Σήμερα τόσο οι άντρες όσο και οι γυναίκες, ιδίως αυτές, που πλησιάζουν τα χρόνια ζουν την καλύτερη περίοδο της ζωής του για πολλούς λόγους και κανένας δεν μπορεί να το αμφισβητήσει.

Ωστόσο καλό είναι σε οποιαδήποτε ηλικία και κυρίως στα 40 να προσπαθούμε να βελτιώσουμε τις συνήθειες μας ώστε να παραμείνουμε υγιείς και γεμάτοι ενέργεια.

Και ένα κοινό σημείο για βελτίωση είναι η πρωινή ρουτίνα. Οι περισσότεροι από εμάς πρέπει να ξυπνήσουν το πρωί, να ετοιμαστούν και να κατευθυνθούν στην εργασία ή στο σχολείο, να φροντίσουν τα παιδιά ή οτιδήποτε απαιτεί η καθημερινότητά σας. Νομίζω ότι είναι ασφαλές να πούμε ότι το πώς ξεκινάτε το πρωί, μπορεί πραγματικά να επηρεάσει το υπόλοιπο της ημέρας σας. Εάν έχετε καλό πρωινό, είναι πιο πιθανό να πάτε στη δουλειά πιο χαρούμενοι. Από την άλλη μεριά εάν ξυπνήσετε και φύγετε μέσα στο άγχος, είναι πολύ πιθανό να φτάσετε στο γραφείο και να ξεκινήσετε τη γκρίνια, η οποία θα συνεχιστεί μέχρι το βράδυ.

Γιατί λοιπόν να μην αρχίσετε να επαναξιολογείτε την πρωινή σας ρουτίνα, έτσι ώστε να νιώθετε πιο χαρούμενοι και γεμάτοι ενέργεια; Για να σας βοηθήσω παρακάτω θα βρείτε μια λίστα με πρωτότυπες ιδέες ρουτίνας που μπορείτε να υιοθετήσετε.

Ξυπνήστε νωρίς – αλλά να το θέλετε

Αντί να βιαστείτε για να φτάσετε στην εργασία εγκαίρως, ρυθμίστε το ξυπνητήρι σας νωρίτερα (μπορεί να είναι από δύο ώρες ή 15 λεπτά νωρίτερα). Μία από τις καλύτερες αλλαγές που μπορείτε να κάνετε είναι να ξυπνάτε νωρίς, έτσι ώστε να έχετε χρόνο να κάνετε ένα ντου και να φτιάξετε ένα καλό πρωινό. Αλλά πρέπει να είστε προσεκτικοί ώστε να μην ξυπνάτε νωρίς μόνο και μόνο επειδή πρέπει. Δεν υπάρχει λόγος να σηκωθείτε νωρίς μόνο για να το κάνετε.

Αφήστε να μπει φως στο δωμάτιο

Το φυσικό φως μπορεί να ξυπνήσει το σώμα σας. Τη νύχτα θέλετε να έχετε σκοτάδι ώστε να παραχθεί η μελατονίνη, αλλά το πρωί είναι το αντίθετο. Με το που ξυπνήσετε ανοίξτε τις κουρτίνες για να μπει μέσα το φως του ήλιου.

Πίνετε νερό

Γνωρίζετε ήδη πόσο σημαντικό είναι να πίνετε αρκετό νερό όλη την ημέρα, γι ‘αυτό χρησιμοποιήστε το πρωί για να ξεκινήσετε την ενυδάτωση σας. Με αυτό τον τρόπο μπορεί να αποτρέψει τυχόν επιπτώσεις της αφυδάτωσης που μπορεί να διαταράξουν την ημέρα σας, όπως πονοκεφάλους και κόπωση.

Κρατήστε το τηλέφωνό σας σε κατάσταση λειτουργίας του αεροπλάνου

Διατηρείστε τηλέφωνό σας σε κατάσταση λειτουργίας αεροπλάνου ενώ ετοιμάζεστε και τρώτε πρωινό. Αυτό θα σας βοηθήσει να απολαύσετε την πρωινή σας ρουτίνα με ηρεμία.

Πάρτε πρωινό

Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα. Εάν δεν πεινάτε αντί να το παραλείψετε εντελώς μπορείτε να φάτε ένα φρούτο ή να πιείτε ένα χυμό, έτσι ώστε να έχετε την απαραίτητη ενέργεια.

 

Διαλογιστείτε

Ο διαλογισμός το πρωί θα σας βοηθήσει να ξεκινήσετε την ημέρα σας με ηρεμία και να διώξετε την αρνητική ενέργεια.

Γράψτε τι έχετε να κάνετε και τι σας απασχολεί

Μερικές φορές βάζοντας τις σκέψεις σας στο χαρτί μπορεί να είναι μια μορφή απελευθέρωσης. Αφιερώστε 15 λεπτά το πρωί για να καθίσετε και να γράψετε όλες τις αρμοδιότητες που έχετε και όλα όσα σας αγχώνουν.

Δεν παίζει ρόλο μόνο αυτό που κάνετε το πρωί, αλλά και αυτό που κάνετε τη νύχτα. Υιοθετήσετε μια πρωινή ρουτίνα, δημιουργώντας μια νυχτερινή ρουτίνα που θα σας βοηθήσει να κοιμάστε καλύτερα.