Αποπλάνηση 13χρονου μαθητή: Πώς έπεσε στα δίχτυα της φιλολόγου
3 months, 4 days ago
6

Πρόκειται αναμφισβήτητα για μία από τις πιο ευαίσθητες και πολυσύνθετες υποθέσεις που έχουν χειριστεί μέχρι σήμερα οι έμπειροι αξιωματικοί της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Ανηλίκων, επιδεικνύοντας τη δέουσα διακριτικότητα προκειμένου να μην τραυματιστεί η ψυχή των δύο ανήλικων προσώπων της υπόθεσης, του 13χρονου και της μόλις δύο ετών κόρης της καθηγήτριας.

Χαρακτηριστικό του τρόπου με τον οποίο χειρίστηκαν την υπόθεση οι αξιωματικοί είναι το γεγονός ότι ο 13χρονος δεν κλήθηκε να καταθέσει, αφενός διότι η υπόθεση ήταν καλά δεμένη από το υλικό που εντοπίστηκε στο κινητό του τηλέφωνο και στον υπολογιστή του και αφετέρου για να αποφευχθεί πιθανή σύγκρουση του με τους γονείς του ή την ίδια την καθηγήτρια, καθώς θα έμπαινε στη διαδικασία να εκμυστηρευτεί πράγματα σε μια τόσο ευαίσθητη και εύθραυστη ηλικία που θα μπορούσαν να τον στιγματίσουν για πάντα.

Από τη μια πλευρά οι αστυνομικοί είχαν να αντιμετωπίσουν τους απεγνωσμένους γονείς ενός 13χρονου γυμνασιόπαιδου, οι οποίοι είχαν ανακαλύψει μερικές μέρες πριν ότι ο γιος τους είχε συνάψει ερωτικές σχέσεις με μια γυναίκα κατά 22 χρόνια μεγαλύτερή του και, από την άλλη, η 35χρονη φιλόλογος, μητέρα ενός κοριτσιού μόλις 2 ετών, η οποία αδυνατούσε να αντιληφθεί το μέγεθος των πράξεών της μπροστά στην ανάγκη της να ικανοποιήσει τις δικές της επιθυμίες.

Ενα νέο παιδί που, όπως όλα τα παιδιά στην ηλικία του, χαρακτηρίζεται από συναισθητική παρόρμηση και πάθος, ενώ κατευθύνεται από απαγορευμένες ερωτικές φαντασιώσεις που μοιάζουν απραγματοποίητες. Στο πρόσωπο της καθηγήτριάς του η οποία μπαινόβγαινε με άνεση στο σπίτι του, έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη των γονέων του, καθρεφτίζονταν όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά για τα οποία διψάει ο έφηβος: δύναμηασφάλειασταθερότηταθαυμασμός.

Φαίνεται λοιπόν ότι στην προκειμένη περίπτωση ο 13χρονος ερωτεύεται και εμπλέκεται σε μια εμπειρία φροντίδας του άλλου αρκετά περίπλοκη αλλά και πρωτόγονη. Βρίσκει μπροστά του την ώριμη γυναίκα, την «οδηγό» που θα του ανοίξει το μονοπάτι της αποδοχής και της ασφάλειας, χωρίς να γνωρίζει ότι όλο αυτό που ζει μαζί της δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια ψευδαίσθηση και οπωσδήποτε όχι η πραγματικότητα.

Οπως συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις, η επιλογή των υποψήφιων θυμάτων γίνεται προσεκτικά και βάσει σχεδίου. Η καθηγήτρια στάμπαρε τον 13χρονο σε μαθήματα χορού, καθώς παράλληλα είναι και δασκάλα χορού. Εκεί γνωρίστηκαν για πρώτη φορά.

Κάθε κίνησή της ήταν μελετημένη εκ των προτέρων και είχε σκοπό τη δημιουργία απόλυτης εμπιστοσύνης από την πλευρά του 13χρονου. Αυτό το πέτυχε αφού πρώτα γνώρισε και τους γονείς του, οι οποίοι σχημάτισαν αρκετά καλή εντύπωση. Πρόσχαρη, χαμογελαστή και ιδιαίτερα ευγενική τόσο μαζί του όσο και με τους γονείς του, ανέφερε σε ανυποψίαστη στιγμή ότι, εκτός από δασκάλα χορού, είναι και φιλόλογος με θητεία σε δημόσια σχολεία της χώρας.

Οι γονείς του 13χρονου της ζήτησαν να τον βοηθήσει με τα μαθήματά του στο σχολείο μερικές ώρες την εβδομάδα, με ιδιαίτερα στο σπίτι τους δηλαδή, και κάπως έτσι εκείνη κατάφερε να διεισδύσει σιγά-σιγά στον εσωτερικό κόσμο του εφήβου.

Συγκεκριμένα, η σχέση τους δρομολογείται από τον Ιανουάριο του 2020 έως τον Μάρτιο 2020 και έπειτα από τον Σεπτέμβριο της ίδιας χρονιάς έως και τον Νοέμβριο.

Αρχικά αναπτύσσεται χαλαρά, δίχως πιέσεις ή εξαναγκασμούς. Εκείνος νομίζει πως είναι ξεχωριστή και πως δημιουργείται σταδιακά μια σχέση βαθιάς αγάπης και ενδιαφέροντος, δίχως να αναρωτιέται γιατί μια ώριμη και όμορφη γυναίκα όπως εκείνη δεν αναζητά τη συντροφιά ανδρών της ηλικίας της.

Μέρα με τη μέρα το νεαρό αγόρι χειραγωγείται συναισθηματικά από την 35χρονη καθηγήτριά του, δεσμεύεται απέναντί της και σε αντάλλαγμα προχωρά στη σύναψη ερωτικών επαφών μαζί της. Οι ερωτικές επαφές πραγματοποιούνταν και στο δωμάτιο του ανήλικου, ενώ οι γονείς του βρίσκονταν στο σπίτι. Η 35χρονη ενθουσιάζεται με τον τρόπο που εξελίσσεται η σχέση τους και αρνείται να βάλει φρένο.

Καθώς εκείνος προσπαθεί να αποδείξει στον εαυτό του και στους φίλους του, οι οποίοι γνωρίζουν από την αρχή και με κάθε λεπτομέρεια το χρονικό των επαφών τους, πως έχει την ικανότητα να ξεμυαλίσει ερωτικά μια έμπειρη γυναίκα, εκείνη, αν και ξέρει πως είναι ευθύνη της να σταματήσει τέτοιου είδους συμπεριφορές και να του δείξει πως η έλξη που νιώθει δεν είναι έρωτας αλλά εντυπωσιασμός, αφήνει τα πράγματα να κυλήσουν προς όφελός της.

Αν και θα έπρεπε να του είχε ξεκαθαρίσει από την αρχή πως δεν μπορεί να αναπτυχθεί καμία είδους ερωτική σχέση μεταξύ τους, τον παροτρύνει να συναντιούνται όσο το δυνατόν περισσότερες φορές, αδιαφορώντας για το ότι ο 13χρονος, αν και σωματικά ώριμος, συναισθηματικά και νοητικά, σε επίπεδο σχέσεων, είναι ακόμα παιδί.

filologos_1_2

Εξορμήσεις στο Σούνιο με lockdown

Η επικοινωνία μεταξύ τους γινόταν μέσω των προφίλ τους σε Facebook και Instagram και μάλιστα η 35χρονη χρησιμοποιούσε κωδικές λέξεις όταν ήθελε να συναντήσει τον 13χρονο. Η καλή χρήση της γλώσσας εκ μέρους της τη βοηθούσε ώστε να χρησιμοποιεί τις κατάλληλες φράσεις στα γραπτά μηνύματα που έστελνε στον ανήλικο μαθητή, ώστε να του εξάψει τη φαντασία, χωρίς όμως να τον πιέσει και να τον τρομάξει. Ο τρόπος γραφής της απέπνεε ερωτισμό και συνάμα μια τρυφερότητα που προκαλούσε συναισθήματα ασφάλειας στον 13χρονο, ο οποίος όμως αγχωνόταν μην τον ανακαλύψουν οι γονείς του.

Ωστόσο, όταν η καθηγήτρια δεν έπαιρνε απάντηση σε κάποια μηνύματα που του έστελνε ή εκείνος αργούσε να της απαντήσει επειδή δεν είχε την ευχέρεια να το κάνει, όντας κλεισμένος για αρκετές ώρες μέσα στο σπίτι εξαιτίας των περιορισμών στις μετακινήσεις λόγω COVID-19, γινόταν λίγο πιο πιεστική απέναντι του.

«Γιατί αργείς να μου απαντήσεις;», «Ανυπομονώ να σε δώ», «Μήπως έχει αλλάξει κάτι;», «Εγώ είμαι εδώ για σένα» ήταν από τα πιο σχετικά ανώδυνα μηνύματα που του έστελνε, αναζητώντας απεγνωσμένα μια απάντηση του προκειμένου να κανονίσουν να βρεθούν από κοντά το συντομότερο δυνατό.

Εκείνο που προκαλεί εντύπωση είναι ότι ακόμα και μέσα στο lockdown η 35χρονη καθηγήτρια έβαζε στο αυτοκίνητό της τον 13χρονο και ξεκινούσαν από τη Νέα Ερυθραία με προορισμό το Σούνιο, τη Βουλιαγμένη και τη Γλυφάδα, περνώντας μαζί αρκετές ώρες μέσα στη μέρα. Μπροστά στην έξαψη της στιγμής δεν υπολόγιζε ούτε το ενδεχόμενο να τους σταματήσουν σε κάποιον έλεγχο και να αντιμετωπίσουν ενδεχόμενες κυρώσεις.

filologos2_2

Τον έπειθε να λέει στους γονείς του ότι έχει ανάγκη να δει τους φίλους του ή να αθληθεί κι έτσι κατάφερνε να φεύγει από το σπίτι του ανά τακτά χρονικά διαστήματα και να συναντά την καθηγήτριά του, είτε για να πάνε βόλτα με το αυτοκίνητο, είτε για να συναντηθούν σε ένα από τα δύο ξενοδοχεία ημιδιαμονής που εκείνη είχε επιλέξει για τις πιο προσωπικές τους συναντήσεις. Μάλιστα φέρεται να είπε κάποια στιγμή στον 13χρονο μαθητή της ότι θα ήταν καλή ιδέα να πει στους γονείς του ότι έχει συνάψει σχέσεις με μια συνομήλικη του κοπέλα προκειμένου να κερδίζει ακόμα περισσότερο ελεύθερο χρόνο εκτός σπιτιού.

Μάλιστα οι γονείς του 13χρονου ρωτούσαν την καθηγήτρια πώς βλέπει τον γιο τους με τη νέα του σχέση και εκείνη δήλωνε ενθουσιασμένη, συμβουλεύοντάς τους να παροτρύνουν τον γιο της να της αφιερώνει περισσότερο χρόνο!

Παρότρυνε συνεχώς και τον ίδιο να ξεπερνάει όρια και εμπόδια. ενώ δεν πτοήθηκε ούτε όταν οι γονείς του ανακάλυψαν τι ακριβώς συνέβαινε. Ούτε καν όταν οι γονείς του παιδιού, σοκαρισμένοι από τα ευρήματα στο κινητό του τηλέφωνο και στον υπολογιστή του, δηλαδή φωτογραφίες που αντάλλασσαν με άσεμνο περιεχόμενο αλλά και πλήθος προκλητικών μηνυμάτων, της ζήτησαν να απομακρυνθεί αμέσως από τον γιο τους, διαφορετικά θα την κατήγγειλαν στην Αστυνομία.

Αντίθετα, αισθανόμενη ότι κινδυνεύει να χάσει κάτι το οποίο θεωρούσε πολύτιμο τη δεδομένη χρονική στιγμή και για λόγους που μόνο η ίδια είναι σε θέση να γνωρίζει, συνέχισε να επικοινωνεί μαζί του. Απενεργοποίησε το προφίλ της στο Instagram και κατέβασε άλλη εφαρμογή μέσω της οποίας μιλούσαν και αντάλλασσαν μηνύματα. Οταν τα πράγματα δυσκόλεψαν ακόμα περισσότερο, άρχισε να επικοινωνεί μαζί του μέσω των κολλητών του φίλων. Εκείνοι γνώριζαν για τη σχέση του φίλου τους με την καθηγήτρια, ωστόσο δεν τόλμησαν ποτέ να το εκμυστηρευτούν ούτε στην οικογένειά του ούτε και στους γονείς τους.

filologos3_2

Για ένα χρονικό διάστημα μετά την αποκάλυψη της σχέσης τους, η 35χρονη προσπαθούσε να πείσει τον 13χρονο μαθητή της ότι μπορούσε να φανταστεί τη ζωή της μαζί του και με τη δύο ετών κόρη της σε μια άλλη χώρα, σε μια άλλη πόλη της Ευρώπης, όπου θα μπορούσαν ανενόχλητοι να ζήσουν τον έρωτά τους και να δημιουργήσουν οικογένεια όταν εκείνος θα ενηλικιωνόταν. Του έλεγε πως έχει μαζέψει αρκετά

χρήματα από τα ιδιαίτερα μαθήματα που παρέδιδε, πως το αυτοκίνητο που έχει είναι στο όνομά της, άρα θα μπορούσε να το πουλήσει για να εξοικονομήσουν χρήματα και διάφορα άλλα προκειμένου να τον πείσει ότι η λογικότερη και ασφαλέστερη επιλογή θα ήταν να την ακολουθήσει όπου θα του έλεγε να πάνε.

Από την ημέρα που έγινε η καταγγελία της μητέρας του 13χρονου εναντίον της 35χρονης καθηγήτριας στους αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Ανηλίκων, ο σύζυγός της δεν εμφανίστηκε ούτε μία φορά για να την υπερασπιστεί. Σύμφωνα με πληροφορίες, το ζευγάρι είναι σε διάσταση και δεν αποκλείεται η σχέση της με τον 13χρονο μαθητή της να ήταν ένας από τους λόγους που οδήγησε σε αυτό το σημείο.

Μέσω του συνηγόρου της Απόστολου Κόντου, η καθηγήτρια ζητά δημόσια συγγνώμη για την αναστάτωση που προκάλεσε στην οικογένεια του 13χρονου. «Βρίσκεται σε κατάσταση σοκ και προσπαθεί να αντιληφθεί τις συνέπειες των πράξεων της», ανέφερε σε δήλωσή του ο κ. Κόντος, προσθέτοντας ότι «εφόσον της ζητηθεί θα κάνει καθετί ανθρωπίνως δυνατό για την προστασία του ψυχισμού του ανήλικου»

. Ο δικηγόρος ζητά να γίνουν σεβαστά τα δικαιώματα της πελάτισσάς του, τονίζοντας ότι από την πρώτη στιγμή προσήλθε ενώπιον των Αρχών αιτούμενη και λαμβάνοντας νόμιμη προθεσμία για την απολογία της.

protothema.gr