Εμβόλιο AstraZeneca: Τρεις άνθρωποι νοσηλεύονται στο Ηράκλειο μετά τον εμβολιασμό τους
1 month, 2 days ago
6

Τρεις άνθρωποι νοσηλεύονται στα νοσοκομεία του Ηρακλείου, μετά τον εμβολιασμό τους με το εμβόλιο της Astrazeneca και οι γιατροί Βενιζέλειου και Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου εξετάζουν αν υπάρχει συσχέτιση των συμπτωμάτων που έχουν εμφανίσει οι τρεις ασθενείς με το συγκεκριμένο εμβόλιο.

Πρόκειται μια 44χρονη από το Ηράκλειο, που εμφάνισε θρομβοπενία, μια 47χρονη η οποία διαγνώστηκε με θρόμβο στον εγκέφαλο αλλά και έναν 35χρονο ο οποίος υπέστη δύο θρομβώσεις. Και οι τρεις είχαν λάβει την πρώτη δόση του εμβολίου της AstraZeneca και πλέον υποβάλλονται σε εξειδικευμένες εξετάσεις προκειμένου να διαπιστωθεί αν τα περιστατικά οφείλονται σε παρενέργειες του εμβολίου.

Η περίπτωση του 35χρονου που υπέστη θρομβώσεις

Ο Αλέξανδρος Μεταξάκης από την Ιεράπετρα, που νοσηλεύεται στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηράκλειου είναι ο άνδρας ου υπέστη δύο θρομβώσεις μετά τον εμβολιασμό του με το σκεύασμα τις AstraZeneca.

Σύμφωνα με τον διοικητή του ΠΑΓΝΗ κ. Γιώργο Χαλκιαδάκη, το πιθανότερο είναι ο 35χρονος να εμφάνισε θρομβώσεις, ως παρενέργεια μετά τον εμβολιασμό του, ωστόσο απομένουν κάποιες τελευταίες εξετάσεις προκειμένου αυτό να επιβεβαιωθεί, ενώ για το περιστατικό έχει ενημερωθεί ήδη ο ΕΟΔΥ και ο ΕΟΦ. Μάλιστα μιλώντας στον ΣΚΑΪ Κρήτης ο κ. Χαλκιαδάκης ανέφερε: «είμαστε στη διαδικασία να ψάξουμε λίγο παραπάνω και να ελέγξουμε τον 35χρονο. Στη βιβλιογραφία αναφέρονται κυρίως φλεβικές θρομβώσεις. Πιθανότατα, αν το δικό μας περιστατικό έχει σχέση με το εμβόλιο θα είναι και από τα πρώτα στον κόσμο».

Άλλωστε και ίδιος ο κ. Μεταξάκης μιλώντας στην Τηλεόραση CRETAχαρακτήρισε τον εαυτό του ως την «εξαίρεση στον κανόνα». «Το ότι συνέβη σε μένα δε σημαίνει ότι θα συμβεί σε όποιον εμβολιαστεί. Οι πιθανότητες είναι μηδαμινές απλά εγώ έτυχε να είμαι η εξαίρεση στον κανόνα. Δεν μετάνιωσα που εμβολιάστηκα αλλά αν γυρνούσα τον χρόνο πίσω θα το σκεφτόμουν ξανά», ανέφερε χαρακτηριστικά.

H 44χρονη που εμφάνισε διαταραχή την πηκτικότητα του αίματος

Με θρομβοπενία διαγνώστηκε λίγες ημέρες μετά τον εμβολιασμό της με την πρώτη δόση της AstraZeneca, μια 44χρονη γυναίκα στο Ηράκλειο. Πρόκειται για μία αυτοάνοση επιπλοκή και αφορά στην διαταραχή της πηκτικότητας του αίματος.

Οι ειδικοί που εξετάζουν το περιστατικό, θεωρούν πως υπάρχει «μεγάλη υποψία» πως πρόκειται για συμπτώματα άμεσα συνδεδεμένα με το εμβόλιο.

Μάλιστα όπως δήλωσε στον ΣΚΑΪ Κρήτης ο διευθυντής της Ιατρικής Υπηρεσίας του νοσηλευτικού ιδρύματος Χαράλαμπος Λυδάκης, οι γιατροί θεωρούν ισχυρή την πιθανότητα η θρομβοπενία να σχετίζεται άμεσα με τον εμβολιασμό της γυναίκας, καθώς όλες οι εξετάσεις στις οποίες έχει υποβληθεί μέχρι στιγμής δεν δείχνουν κάποια άλλη νόσο που θα μπορούσε να εμφανίσει το πρόβλημα πηκτικότητας του αίματος της 44χρονης

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της διοίκησης του νοσοκομείου η γυναίκα νοσηλεύεται στην αιματολογική κλινική, σε καλή κατάσταση, ενώ της χορηγείται φαρμακευτική αγωγή σύμφωνα με τα διεθνή πρωτόκολλα.

Με θρόμβο στο κεφάλι 47χρονη στο ΠΑΓΝΗ

Τελευταία περίπτωση η οποία βρίσκεται στο μικροσκόπιο των ειδικών, αυτή μιας 47χρονης γυναίκας που νοσηλεύεται στη Νευρολογική Κλινική του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου.

Η γυναίκα παρουσίασε παράλυση στην αριστερή της πλευρά λίγες ημέρες μετά τη χορήγηση της πρώτης δόσης του εμβολίου της Astrazeneca και μάλιστα, οι αξονικές τομογραφίες δείχνουν θρόμβο στο κεφάλι.

Σύμφωνα με όσα δήλωσε στο Creta24, o διοικητής του νοσοκομείου κ. Γιώργος Χαλκιαδάκης γίνονται όλες οι απαραίτητες εξετάσεις προκειμένου να διαπιστωθεί, αν οι επιπλοκές οφείλονται στο εμβόλιο.

protothema.gr