Γεωργιάδης: 10.000 θέσεις εργασίας στην πρώτη φάση του έργου στο Ελληνικό – Τι είπε για τη γραμμή 4 του Μετρό
1 month, 5 days ago
6

«Μέσα στην εβδομάδα, θα έχουμε την έναρξη του μεγαλύτερου ιδιωτικού και δημοσίου έργου που έχει γίνει στην Ελλάδα»  ο Άδωνις Γεωργιάδης αναφερόμενος στην μεταβίβαση της Ελληνικό Α.Ε στη Lamda Development, καθώς και στη γραμμή 4 του Μετρό.

Μιλώντας στην ΕΡΤ,  από τον χώρο του πρώην αεροδρομίου στο Ελληνικό, ο υπουργός Ανάπτυξης  ανέφερε ότι θα δημιουργηθούν άμεσα 10.000 χιλιάδες θέσεις εργασίας.

«Σήμερα έχουμε μια πολύ καλή ημέρα για την Κυβέρνηση, για τον Πρωθυπουργό για τον ελληνικό λαό. Όλη εβδομάδα συνοδεύεται από δύο μεγάλες υπογραφές. Η πρώτη υπογραφή θα πέσει σήμερα παρουσία του Πρωθυπουργού, όπου με τον Κώστα Καραμανλή, τον υπουργό Υποδομών ξεμπλοκάραμε, μέσω ΕΣΠΑ, την γραμμή 4 του Μετρό που είναι το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που έχει γίνει ποτέ στην Ελλάδα.

Και την Παρασκευή θα υπογραφεί από το ΤΑΙΠΕΔ, παρουσία του κ. Σταϊκούρα και εμού, η μεταβίβαση της Ελληνικό Α.Ε. στη Lamda Development, που θα είναι το μεγαλύτερο ιδιωτικό έργο στην Ελλάδα. Ταυτόχρονα θα έχουμε λοιπόν την έναρξη του μεγαλύτερου ιδιωτικού και δημοσίου έργου που έχει γίνει στην Ελλάδα», είπε ο κ. Γεωργιάδης.

Όπως τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης «αυτό δείχνει την αποφασιστικότητα που έχουμε να αλλάξουμε τη ζωή των Ελλήνων, να προσφέρουμε θέσεις εργασίας, να αυξήσουμε τα εισοδήματα του κόσμου και να τους δώσουμε μια καλύτερη ζωή».

Άμεσα 10.000 θέσεις εργασίας

Ο ίδιος συμπλήρωσε πως «χρειαστήκαμε είκοσι χρόνια για να βρούμε τον τρόπο να αξιοποιήσουμε αυτό τον υπέροχο τόπο. Εμείς, δύο χρόνια τώρα δεν υπήρξε μέρα που δεν ασχοληθήκαμε με αυτό. Τόσο πολύπλοκο και δύσκολο έργο ήταν».

Πρόσθεσε δε ότι «πρέπει να μάθουμε στην Ελλάδα να κάνουμε τα έργα πιο γρήγορα και τη ζωή μας πιο απλή (…) Αυτό που θα γίνει εδώ θα είναι εξαιρετικό»,  τόνισε ο κ. Γεωργιάδης.

Όσον αφορά τι θέσεις εργασίας που θα δημιουργηθούν ο υπ. Ανάπτυξης τόνισε ότι άμεσα θα δημιουργηθούν 10.000 θέσεις εργασίας ενώ στο διάστημα των οκτώ ετών που θα απαιτηθεί για να ολοκληρωθεί το έργο θα «φτιαχτούν περίπου 70.000 θέσεις εργασίας σε ένα έργο οκτώ δισεκατομμυρίων ευρώ».

Μιλώντας, μεταξύ άλλων, για την επίδραση που θα έχει το Ελληνικό στους κατοίκους της περιοχής ο κ. Γεωργιάδης τόνισε ότι «Το Ελληνικό έχει σχεδιαστεί για να κάνει τη ζωή των πολιτών καλύτερη».

Για την ΕΑΒ και Ναυπηγεία Ελευσίνας

Ο υπουργός Ανάπτυξης αναφέρθηκε επίσης και στο θέμα της ΕΑΒ, λέγοντας χαρακτηριστικά «Ευχαριστώ τους εργαζομένους της ΕΑΒ που κατάλαβαν ότι από την παραμονή της Lockheed Martin εξαρτάται η δουλειά τους» και πρόσθεσε «η απόφαση της Κυβέρνησης είναι να συνεχίσει να δουλεύει η ΕΑΒ με την Lockheed Martin εφαρμόζεται γι’  αυτό και είμαι πολύ ευτυχής».

Αναφορικά με το θέμα των Ναυπηγείων Ελευσίνας ο κ. Γεωργιάδης είναι ότι όποια εταιρεία και να πάρει το πρόγραμμα των φρεγατών, μέσα στο επιχειρηματικό της σχέδιο, πρέπει να έχει και την πρότασή της για τα Ναυπηγεία Ελευσίνας. Δεν ανησυχώ. Οι φρεγάτες πρέπει να φτιαχτούν στην Ελλάδα. Όταν αποφασίσει το ναυτικό, θα έχουμε τους εργαζόμενους μέσα να δουλεύουν και με την πληρωμή των δεδουλευμένων τους”, επισημαίνοντας ότι για να κατασκευαστούν οι φρεγάτες πρέπει να δουλεύουν και τα δύο μεγάλα ναυπηγεία, Ελευσίνας και Σκαραμαγκά.

Για τις αυξήσεις στις τιμές

Απαντώντας σε ερώτηση για τις ανατιμήσεις που έχουν παρατηρηθεία τελευταία στην αγορά, ο κ. Γεωργιάδης ανέφερε πως «η άποψη που υπάρχει στους οικονομολόγους είναι ότι αυτό το φαινόμενο δεν θα κρατήσει περισσότερο από το φθινόπωρο.

»» Μετά την καραντίνα έμειναν όλες οι εταιρείες με άδειες τις αποθήκες και αυτό δημιούργησε μια ταυτόχρονη μεγάλη ζήτηση για πρώτες ύλες και αύξηση των ναύλων. Η άποψη των ειδικών είναι ότι αυτό μόλις ομαλοποιηθεί ως προς τη ζήτηση, θα ομαλοποιηθεί και προς τις τιμές», είπε ο υπουργός.

Παράλληλα ανακοίνωσε πως «άμεσα θα έχουμε τον νέο αναπτυξιακό νόμο, ο οποίος αύριο στο υπουργικό μάλλον συζητιέται», ενώ περιγράφοντας τα χαρακτηριστικά του,  είπε ότι ο νέος νόμος θα αποφεύγει την γραφειοκρατία στην ανάληψη Επενδύσεων.

«Το μέλημα δεν είναι να αποφαινόμαστε ποιος τα έκανε καλύτερα και πόσο φταίει ή βοήθησε ο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά να προχωρούν τα έργα», κατέληξε.

in.gr