Καταγγελία – κόλαφος κατά της Skroutz για εξαπάτηση πελατών
1 year, 11 months ago
6

Ηλεκτρονικό κατάστημα που λειτουργεί μέσω της Skroutz δεν έστειλε προϊόντα που αγόρασαν καταναλωτές και πλήρωσαν με κάρτα

Κόλαφος για την γνωστή εταιρεία Skroutz που δραστηριοποιείται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, προκαλούν οι σοβαρές καταγγελίες καταναλωτών για αγορές προϊόντων που δεν έγιναν ποτέ, παρά το γεγονός ότι πληρώθηκαν κανονικά με κάρτα.

Η εταιρεία Skroutz, την οποία εδώ και χρόνια εμπιστεύονται χιλιάδες καταναλωτές, βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο καθώς από αυτές τις καταγγελίες καθίσταται πλέον σαφές ότι υπάρχει παντελής έλλειψη εμπιστοσύνης για την πλατφόρμα.

Κι αυτό διότι, όπως όλα δείχνουν, μικρά «ηλεκτρονικά» καταστήματα που βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα της Skroutz, εξαπατούν τους πελάτες τους. Οι καταναλωτές κατά γενική ομολογία στρέφονται κατά της Skroutz γιατί αυτήν γνωρίζουν κι αυτήν εμπιστεύονται ως εταιρεία που προωθεί τα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Εξαλλοι καταναλωτές μιλούν για προσπάθεια απόκρυψης απάτης και για προσβλητικές συμπεριφορές, για έλλειψη συνεργασίας από την πλευρά της Skroutz.

«Η υποστήριξη της Skroutz… σφυρίζει κλέφτικα» τονίζει ένας καταναλωτής.

«Πίσω από μια αγορά μπορεί να κρύβονται απατεώνες. #cancel _Skroutz», αναφέρει άλλος.

«Το 365shop» το οποίο συνεργαζόταν με την skroutz κατακρατούσε παραγγελίες μηνών και πλέον οι υπεύθυνοι εξαφανίστηκαν. Παρ’  όλο που φαίνεται να είχαν γίνει αρνητικές κριτικές για την skroutz ποτέ δεν τις δημοσίευσε δίνοντας χρόνο στους απατεώνες», καταγγέλλει άλλος παθών.

«Το support του skroutz γενικολογεί. Συμπέρασμα, κλικ σε κατάστημα μέσω του skroutz είστε εντελώς απροστάτευτοι», λέει άλλος.     

Η ιστορία έχει ως εξής:

Οι καταγγελίες φαίνεται να ανέρχονται σε εκατοντάδες και αφορούν την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, γνωστή ως κατάστημα “365shop” με την οποία η διάσημη πλατφόρμα Skroutz είχε εδώ και χρόνια στρατηγική συνεργασία.

Όπως προκύπτει από πολλά ελληνικά φόρουμ, η εταιρεία λάμβανε παραγγελίες που έλεγε πως θα παραδώσει σε 4-10 ημέρες τα προϊόντα, ωστόσο αυτά δεν έφταναν ποτέ στον προορισμό τους.

Στο βίντεο που ανάρτησε στα social media ένας από τους καταναλωτές που εξαπατήθηκαν, περιγράφεται η ιστορία του. Όπως τονίζει ο νεαρός, παρήγγειλε μια τηλεόραση από το ηλεκτρονικό κατάστημα “365shop”, το οποίο βρίσκεται μέσα στην Skroutz. Ο νεαρός τονίζει ότι ουδέποτε θα έκανε τη σχετική αγορά αν δεν ήταν μέσω της Skroutz και για το λόγο αυτό πλέον αξιολογεί αρνητικά και καταγγέλλει την πλατφόρμα.

Στην ιστορία που περιγράφει γίνεται λόγος για μια αγορά που εξοφλήθηκε αλλά που ποτέ ο ίδιος δεν παρέλαβε το προϊόν. Η “365shop” έκλεισε μάλιστα την σελίδα του και «κατέβηκε» και από το Facebook ενώ δεν απαντούσε στις κλήσεις που έκανε ο πελάτης.

Απευθυνόμενος στην Skroutz το μόνο που τον συμβούλευσαν είναι να καταθέσει μήνυση, δηλαδή να ξοδέψει κι άλλα χρήματα, κι αν θα έβρισκε το δίκιο του με την αγορά της τηλεόρασης.

Επισημαίνει δε ότι υπάρχουν δεκάδες καταναλωτές που εξαπατήθηκαν μέσω της Skroutz και από το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Ουσιαστικά και με την ανοχή της Skroutz, η εταιρεία 365shop πούλησε«αέρα» πολλών χιλιάδων ευρώ σε εκατοντάδες καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα και στη συνέχεια… εξαφανίστηκε. 

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι είναι εκατοντάδες οι καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα που προχωρούν σε μηνύσεις.

Αλλά και στο παρελθόν η Skroutz έχει υποπέσει σε ατοπήματα σε βάρος καταναλωτών. Υπήρξαν περιπτώσεις όπου προϊόντα δεν έφτασαν ποτέ, άλλος πελάτης αγόρασε κινητό και παρέλαβε… πέτρες ενώ πολλές φορές ενώ έλεγαν ότι τα μεταφορικά είναι δωρεάν τελικά αναγκάστηκαν να πληρώσουν επιπλέον.

Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για απάτη σε βάρος καταναλωτών που πλήρωσαν με κάρτα αλλά δεν παρέλαβαν ποτέ το προϊόν, η Skroutz ουσιαστικά αποποιείται των ευθυνών της. Με ανακοίνωση που εξέδωσε επί της ουσίας προσπαθεί να απολογηθεί για τον συνεταίρο της “365shop”, για μια συνεργασία που υποστήριζε σθεναρά στο πρόσφατο παρελθόν.

Στην ανακοίνωση, αφού αναφέρεται ότι διεκόπη η συνεργασία τους, δίνει συμβουλές στους καταναλωτές που εξαπατήθηκαν και τους λέει πώς να διεκδικήσουν αποζημιώσεις, παρέχοντάς τους… συμβουλευτικές υπηρεσίες.

Πρόγραμμα Αναπαραγωγής Βίντεο

00:00
03:03

Συγκεκριμένα, η ανακοίνωση αναφέρει:

Αναφορικά με το συμβάν με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, κατάστημα “365shop”, που έχει προκύψει τις τελευταίες ώρες και πάντα πιστοί στο όραμα μας να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία στους καταναλωτές γνωστοποιούμε πως η  συνεργασία μας με το συγκεκριμένο κατάστημα έχει οριστικά διακοπεί.

Να επισημάνουμε ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στην σελίδα μας (περισσότερες πληροφορίες εδώ)

Επιπροσθέτως, έχουμε ήδη επικοινωνήσει με κάθε καταναλωτή που μας ενημέρωσε για την αποτυχία ολοκλήρωσης της παραγγελίας του και παρέχουμε συμβουλευτική υποστήριξη για τις διαδικασίες αποζημίωσης σε καθέναν από αυτούς ξεχωριστά. Καθώς συνεχώς φτάνουν καινούργια αιτήματα σε μας, τα επεξεργαζόμαστε με τη δέουσα προσοχή και συμβουλεύουμε τους καταναλωτές για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την περίπτωση.

Ειδικότερα οι καταναλωτές που επέλεξαν την εξόφληση της παραγγελίας τους μέσω κάρτας – χρεωστικής ή πιστωτικής – μπορούν να αποζημιωθούν για το σύνολο του κόστους της παραγγελίας τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.

Για όλους όσοι ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στο πλαίσιο της παροχής της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών, θα αποζημιωθούν  με την μορφή κουπονιού – ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας τους – μέσω του Skroutz Marketplace.

Τέλος, υπενθυμίζουμε πως για τις ηλεκτρονικές αγορές, η εξόφληση μέσω κάρτας παραμένει ο ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής καθώς είναι και ο μόνος τρόπος που διασφαλίζει την επιστροφή των χρημάτων στο σύνολό τους.

Επιπλέον, θα θέλαμε να τονίσουμε πως είναι ιδιαίτερα σημαντικό όλοι οι καταναλωτές που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τις παραγγελίες τους μέσω της συγκεκριμένης επιχείρησης να προχωρήσουν σε καταγγελία  με σκοπό την επίλυση του προβλήματος από τους αρμόδιους φορείς με τους οποίους είμαστε σε διαρκή επικοινωνία.

in.gr