Στην Ευελπίδων οι ταξιτζήδες, στηρίζουν τον Λυμπερόπουλο στη δίκη με την Beat -Μάρτυρας υπεράσπισης ο Σπίρτζης [εικόνες & βίντεο]
One week ago
6

Στις δικαστικές αίθουσες της Ευελπίδων θα λύσουν τελικά τις διαφορές τους η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ιδιοκτητών Ταξί και η ηλεκτρονική πλατφόρμα Beat.

Συγκεκριμένα, σήμερα εκδικάζεται η αγωγή της δεύτερης κατά του προέδρου της ΠΟΕΙΑΤΑ Θύμιου Λυμπεροπούλου, ο οποίος είχε καταγγείλει την εταιρεία για φοροδιαφυγή.

Στο πλευρό του κ. Λυμπερόπουλου βρίσκονται δεκάδες συνάδελφοί του, οι οποίοι από νωρίς το πρωί βρέθηκαν έξω από τα δικαστήρια της πρώην Σχολής Ευελπίδων και με πανό εξέφρασαν τη συμπαράστασή τους, ενώ για σήμερα έχει προκηρυχθεί 12ωρη στάση εργασίας του κλάδου από τις 4 τα ξημερώματα μέχρι τις 4 το απόγευμα.

«Σύμμαχος» του προέδρου της Ομοσπονδίας στη δικαστική διαμάχη με την εταιρεία είναι και ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος αναμένεται να καταθέσει ως μάρτυρας υπέρ του. Η αγωγή της Beat στρέφεται κατά του κ. Λυμπερόπουλου για συκοφαντική προσβολή απέναντι στην εταιρεία και προσωπικά στον ιδρυτή της Νίκο Δρανδάκη. Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας φέρεται να έχει κατηγορήσει την εταιρεία ως «φοροφυγάδες, που κλέβουν τα λεφτά των οδηγών ταξί και των πελατών τους και τα διοχετεύουν σε φορολογικούς παραδείσους».

Επίσης, από την εταιρεία κάνουν λόγο για «κλειστή ομάδα» που διοικεί το συνδικαλιστικό όργανο και κατευθύνει τους οδηγούς.

Από την πλευρά του, ο κ. Λυμπερόπουλος σημειώνει ότι ορισμένες διαμεσολαβητικές εταιρείες νοθεύουν τον ανταγωνισμό, είτε με παράνομες προσφορές, είτε με παραβιάσεις του κανονισμού λειτουργίας, είτε με την τεχνική των τριγωνικών συναλλαγών με κατάληξη τη φοροαποφυγή.

Εκτός από τον κ. Σπίρτζη, στο πλευρό του προέδρου της ως μάρτυρας υπεράσπισης βρίσκεται και ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών, Αθανάσιος Βούρδας.

Εξάλλου, μεταξύ άλλων, τα αιτήματα της απεργιακής κινητοποίησης και της συγκέντρωσης της ΠΟΕΙΑΤΑ στην Ευελπίδων αφορούν την εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας από όλους είτε πρόκειται για μεμονωμένο ταξιτζή είτε για δίκτυο ή για διαμεσολαβητική εταιρεία και την πάταξη της υποκλοπής έργου από φορείς (ΙΧ), που δεν έχουν δικαίωμα επιβατικής μεταφοράς.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αντίστοιχη κόντρα είχε προηγηθεί μεταξύ της Ομοσπονδίας και της Uber, με αποτέλεσμα την παύση της δραστηριοποίησης της δεύτερης στην ελληνική αγορά.