Ξαφνικά δισεκατομμυριούχος 25χρονος οραματιστής της αυτόνομης οδήγησης
3 years, 3 months ago
6

Ο Όστιν Ράσελ ισχυρίζεται ότι είχε αποστηθίσει τον Περιοδικό Πίνακα της Χημείας στην ηλικία των δύο ετών. Στα 25 του, είναι πλέον δισεκατομμυριούχος.,

Ο Ράσελ είναι συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Luminar Technologies, μιας εταιρείας μάλλον άγνωστης στο ευρύ κοινό, η οποία όμως πρωτοπορεί στην τεχνολογία LIDAR που αξιοποιείται σε αυτόνομα οχήματα.

Η εταιρεία του εισήλθε την Πέμπτη στο χρηματιστήριο με την κεφαλαιοποίηση να φτάνει στα 3,4 δισεκατομμύρια δολάρια. Το μερίδιο του Ράσελ σε μετοχές υπερβαίνει τα 2,4 δισεκατομμύρια δολάρια, αναφέρει το CNBC.

Το LIDAR (LIght Detection And Ranging) είναι μια τεχνολογία που χρησιμοποιεί παλμούς ακτινοβολίας λέιζερ για να μετρά αποστάσεις και να χαρτογραφεί το περιβάλλον σε τρεις διαστάσεις.

Η τεχνολογία χρησιμοποιείται σε πολλά από τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης που δοκιμάζονται σε όλο τον κόσμο.

H Luminar Technologies κατασκευάζει αισθητήρες LIDAR για τα αυτόνομα οχήματα της Volvo και έχει επίσης συνάψει συμβόλαια με τη γερμανική Daimler και την Mobilye, θυγατρική της Intel που αναπτύσσει αυτόνομα συστήματα για την αυτοκινητοβιομηχανία.

«Έχουμε το μεγαλύτερο πορφόλιο διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας […] περισσότερα από ό,τι οι επόμενες πέντε μεγαλύτερες προσπάθειες μαζί» καμαρώνει ο Ράσελ μιλώντας στο CNBC.

Πριν από μια δεκαετία, τα συστήματα LIDAR κόστιζαν έως και 75.000 δολάρια ανά μονάδα, έκτοτε όμως οι τιμές συνεχίζουν να πέφτουν κατακόρυφα. Η Waymo, θυγατρική της Google, έριξε τις τιμές γύρω στα 7.000 δολάρια, ωστόσο η Luminar και άλλες εταιρείες θέλουν να ρίξουν το νούμερο κάτω από τα 1.000 δολάρια ανά μονάδα.

Ο Ράσελ, ο οποίος εγκατέλειψε τις σπουδές του στο Στάνφορντ πριν από επτά χρόνια, όταν έλαβε χρηματοδότηση 100.000 δολαρίων από τον συνιδρυτή του PayPal Πίτερ Τίελ, κλήθηκε επίσης να απαντήσει σε δηλώσεις του Έλον Μασκ, ο οποίος υποστήριξε ότι η τεχνολογία LIDAR είναι υπερβολικά ακριβή για ευρεία χρήση στην αυτοκινητοβιομηχανία.

«Πιστεύω ότι οι 50 εταιρείες με τις οποίες συνεργαζόμαστε, όπως και η πλειονότητα των μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών, σίγουρα θα διαφωνούσαν» είπε στο CNBC.

«Οι κάμερες επαρκούν για την υποβοηθούμενη οδήγηση, όταν όμως μιλάμε για αυτονομία αυτό που χρειάζεται είναι το LIDAR υψηλής απόδοσης» εξήγησε.

«Και εμείς είμαστε οι μόνοι που μπορούμε να το κάνουμε» ισχυρίστηκε ο νεαρός δισεκατομμυριούχος.

in.gr