5 μικρές συνήθειες που πρέπει να υιοθετήσεις αν θες να είσαι πάντα στην ώρα σου
1 month, 9 days ago
6

Το να είμαστε πάντα στην ώρα μας θέλει… τέχνη.

Σε κάποιους βγαίνει φυσικά καθώς προγραμματίζουν τα πάντα και έχουν την αίσθηση του χρόνου, ενώ άλλοι δυσκολεύονται περισσότεροι να είναι συνεπείς στα ραντεβού και στις υποχρεώσεις τους.

Μπορείς όμως να κάνεις κάτι γι’ αυτό. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να οργανώσεις τον χρόνο σου ώστε να γίνεις ακριβής και τυπικός.

Όλα ξεκινούν από το σπίτι. Ψάξαμε και βρήκαμε στο Apartment therapy τις συνήθειες που πρέπει να υιοθετήσεις αν θες να είσαι εντός χρονικών πλαισίων κάθε μέρα:

1. Ετοίμασε από πριν το φαγητό σου

Το να προετοιμάσεις το φαγητό που θα πάρεις μαζί σου στη δουλειά από το προηγούμενο βράδυ είναι πολύ σημαντικό γιατί έτσι δεν θα χάσεις ώρα το πρωί. Χρησιμοποίησε το ψυγείο ή την κατάψυξη. 

Unsplash/Jonathan FarberUnsplash/Jonathan Farber

2. Κράτα λίστα σε σημειωματάριο

Να έχεις πάντα μαζί στην τσάντα σου ένα notebook με λίστες, bullets κτλ. για το τι έχεις να κάνεις, να αγοράσεις, να θυμηθείς, ημερομηνίες κ.α. Θα εξοικονομήσεις χρόνο στις υποχρεώσεις σου όταν δεν ψάχνεις να θυμηθείς τι έχεις ή τι δεν έχεις να κάνεις.

Unsplash/The journal garden vera bittererUnsplash/The journal garden vera bitterer

3. Διάλεξε τα ρούχα σου από πριν

Όταν ξυπνάμε το πρωί, ψάχνουμε απεγνωσμένα τι θα φορέσουμε. Συνήθως διαλέγουμε κάτι γρήγορα, που είναι άνετο. Μπορούμε όμως να έχουμε διαλέξει τι θα βάλουμε από την προηγούμενη μέρα και να τα έχουμε βγάλει ώστε να τα βλέπουμε.

Unsplash/Alexandra GornUnsplash/Alexandra Gorn

4. Καθάρισε σταδιακά

Μην περιμένεις να συσσωρευτούν τα ρούχα σε στοίβες και να δημιουργηθεί ένα χάος στο σπίτι για να σημαζέψεις. Ξεκίνα σιγά-σιγά, με λίγα πράγματα τη φορά ώστε να κρατάς μια ισορροπία. 

5. Κατέβασε ένα sleep app και κράτα τον έλεγχο των συνηθειών σου

Αν αργείς συχνά, ίσως φταίει η κούρασή σου. Μπορείς να κατεβάσεις μία εφαρμογή ύπνου και να δεις αν μπορεί η τεχνολογία να σε βοηθήσει να είσαι στην ώρα σου.

Unsplash/Mia BakerUnsplash/Mia Baker