«Activate: Κίνημα Global Citizen»: ένα ντοκιμαντέρ 6 επεισοδίων που έρχεται να μας αφυπνίσει
Just now
6

H Procter & Gamble, το National Geographic και το Global Citizen, παρουσιάζουν τη νέα σειρά-ντοκιμαντέρ 6 επεισοδίων «Activate: Κίνημα Global Citizen», σε συμπαραγωγή Global Citizen και Radical Media.

Η νέα σειρά έχει κεντρικό άξονα τα παγκόσμια ζητήματα που αφορούν την ακραία φτώχεια, την ανισότητα και τη βιωσιμότητα και στόχο να κινητοποιήσει τους πολίτες του κόσμου για την επίτευξη ουσιαστικών και δομικών αλλαγών. Η σειρά θα προβληθεί σε 172 χώρες και 43 γλώσσες. Στην Ελλάδα κάνει πρεμιέρα το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου στις 20:10 στο National Geographic (διαθέσιμο στην Ελλάδα μέσω Cosmote TV, Nova, Vodafone TV, Wind Vision).

Το κάθε επεισόδιο εμβαθύνει σε διαφορετικό ζήτημα που σχετίζεται με αιτίες που προκαλούν την ακραία φτώχεια. Αυτό το επιτυγχάνει ακολουθώντας βήμα-βήμα την παγκόσμια εκστρατεία της Global Citizen, μαζί με τους υποστηρικτές, τους ακτιβιστές και φυσικά μαζί με τους ανθρώπους των οποίων οι ζωές αλλάζουν προς το καλύτερο. Οι θεματικές των επεισοδίων του «Activate: Κίνημα Global Citizen»  περιλαμβάνουν:

«ACTIVATE: Εξάλειψη της Φτώχειας»
«ACTIVATE: Το τέλος της Χρηματικής Εγγύησης»
«ACTIVATE: Δικαίωμα στην Εκπαίδευση»
«ACTIVATE: Εκπαίδευση Κοριτσιών»
«ACTIVATE: Τέλος Ρύπανσης από Πλαστικό»
«ACTIVATE: Καθαρό Πόσιμο Νερό»

Η σειρά «Activate: Κίνημα Global Citizen»  θα ταξιδέψει τους τηλεθεατές, στην πρώτη γραμμή όπου συντελούνται οι αλλαγές, απέναντι στην ακραία φτώχεια, εκεί όπου ξεκινούν οι αληθινές, έμπρακτες πρωτοβουλίες  της P&G και της Global Citizen. Μέσα από τα μάτια των ακτιβιστών Uzo Aduba, Rachel Brosnahan, Hugh Jackman, Gayle King, Usher, Pharrell Williams και μέσα από τη μοναδική  ματιά του National Geographic, οι τηλεθεατές θα ακούσουν τις ιστορίες, θα γνωρίσουν τους ανθρώπους και θα γίνουν οι ίδιοι μάρτυρες της δουλειάς που γίνεται ενάντια στην ακραία φτώχεια, με απώτερο σκοπό  να εμπνεύσει ένα μεγαλύτερο κίνημα ενδιαφέροντος.

Το «Activate: Κίνημα Global Citizen» είναι αποτέλεσμα της κοινής δέσμευσης του National Geographic, της P&G και του Global Citizen να αξιοποιήσουν την εμβέλειά τους και τη συλλογική τους επιρροή στο κοινό στο οποίο απευθύνονται, ώστε να εμπνεύσουν μια διεθνή κοινότητα ανθρώπων να αναλάβουν δράση.