Mαρίνα Κουταρέλλη: Mας δίνει τιπς για να κάνουμε τα πιο πετυχημένα social media
26 days ago
6

Με το χρυσό βραβείο Best Use of Social Media for a Consumer Brand/per Industry στην κατηγορία Best in Sports & Entertainment στα φετινά Social Media Awards 2018 βραβεύτηκε η εταιρεία Communication Lab της Μαρίνας Κουταρέλλη για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του μεγαλύτερου multisport event στην Ελλάδα, Spetses Mini Marathon. Συναντήσαμε την CEO της Communication Lab, Μαρίνα-Λύδα Κουταρέλλη, ιδρύτρια και πρόεδρο της οργανωτικής επιτροπής του Spetses Μini Marathon, και μας έδωσε πολύτιμα social media tips.

Ποιος ήταν ο αρχικός στόχος όταν ξεκίνησες τα social media του Spetses Mini Marathon;

Από την πρώτη στιγμή θέλαμε να χτίσουμε ένα μεγάλο sports brand και πιστεύω ότι αναπόσπαστο κομμάτι οποιουδήποτε brand είναι τα social media, καθώς είναι ένα ιδανικό εργαλείο επικοινωνίας αλλά και δημιουργίας μιας κοινότητας «φίλων» που και μεταφέρουν τα μηνύματα και βοηθούν στο χτίσιμο του brand.

Υπήρχε από την αρχή αλληλεπίδραση με το κοινό, που ήθελε να μάθει για το multisport event αλλά και να συμμετάσχει σε αυτό;

Η αλήθεια είναι από την πρώτη στιγμή το κοινό μάς αγάπησε – ποστάριζαν συνεχώς φωτογραφίες από τις προπονήσεις τους, ενώ έκαναν δικό τους μότο το μήνυμα-hashtag μας 2winis2participate (δηλαδή «νίκη είναι η συμμετοχή»), το οποίο πλέον χρησιμοποιείται ευρέως. Έχουμε πάνω από 36,5Κ followers στο Instagram από πάρα πολλές χώρες στον πλανήτη και όλοι τους σχεδόν επικοινωνούν καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου – και βέβαια με ασταμάτητο ρυθμό κατά τη διάρκεια των διοργανώσεων.

Τι σου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση όσο μεγάλωνε το κοινό του SMM στα social media;

H αφοσίωση στο brand μας και το πόσο συνδεδεμένο είναι το κοινό με αυτό – σκέψου ότι συνεχώς, όπου βρεθώ, έρχονται άνθρωποι που μου λένε «σας ακολουθούμε στα social media». Επίσης το πόσο επιδραστικά είναι τα social media σε επίπεδο προβολής. Φέτος κατά τη διάρκεια του Spetses Μini Marathon το παγκόσμιο account του @travelaandleisure με 3,6 εκατομμύρια followers έκανε share μια μαγική drone φωτογραφία της Κατερίνας Κατώπη και πάνω από 200 άνθρωποι απάντησαν στο post, εκδηλώνοντας ταυτόχρονα το ενδιαφέρον να συμμετάσχουν του χρόνου.

Ποιο θεωρείς ότι είναι το μυστικό της επιτυχίας για να αποκτήσει ένα brand επιδραστικά social media, ανάλογα πάντα με το brand identity και τις ανάγκες του;

Η συνέχεια και η συνέπεια! Ένα πολύ μεγάλο λάθος είναι ότι πάρα πολλά brands επενδύουν πολλά χρήματα και ενέργεια στην αρχή αλλά μετά δεν υπάρχει δυναμική και ανανέωση στα social media. Επίσης συνεχώς αλλάζει το περιβάλλον των social media και πρέπει και τα accounts να χρησιμοποιούν τις νέες τεχνικές. Τέλος, το πιο σημαντικό για εμένα είναι το περιεχόμενο να είναι στοχοθετημένο και να έχει δημιουργηθεί για το συγκεκριμένο brand. Είναι σημαντικό να υπάρχει πρωτότυπο και καινοτόμο υλικό.

Έχετε σχέδια για κάποιο YouTube κανάλι Spetses Mini Marathon, μέσα στο οποίο θα μπορούσαν να δημιουργηθούν και σχετικού ενδιαφέροντος εκπομπές;

Έχουμε ένα YouTube κανάλι, το οποίο μέχρι σήμερα παίζει τα βίντεο του αγώνα και τις πολλές προβολές από τα ΜΜΕ – αλλά σύντομα θα υπάρξουν νεότερα γύρω από αυτό το θέμα.

Ο λογαριασμός @spetses_marathon στο Instagram έχει 37Κ followers με μέσο όρο 2.000 likes ανά post. Κατά τη διάρκεια της φετινής διοργάνωσης, το σύνολο των likes με βάση τους χρήστες Ιnstagram που ανέβασαν hashtags με το #spetsesminimarathon ξεπέρασε τα 300Κ likes. Παράλληλα, 5.342.206 μοναδικοί επισκέπτες παρακολούθησαν τα Facebook posts της σελίδας.