Ξεσπά η Βίκυ Χατζηβασιλείου: «Της φυλακής τα σίδερα είναι για τους αχρείους»
3 years, 1 month ago
6

Η παρουσιάστρια ξέσπασε για τους μικρούς πρόσφυγες και το κολαστήριο της οδού Σφακίων

Ξεσπά η Βίκυ Χατζηβασιλείου για την υπόθεση του Δημήτρη Λιγνάδη. Με ανάρτησή της στο Instagram η γνωστή παρουσιάστρια ζητά να αποδοθούν ευθύνες για τα προσφυγόπουλα που η άδικη μοίρα τα οδήγησε στο διαμέρισμα-κολαστήριο της οδού Ψαρών.

Φωτογραφημένη στην παραλία της πόλης της, της Θεσσαλονίκης, με φόντο μια εικαστική εγκατάσταση με σίδερα, η Βίκυ επισημαίνει εύστοχα στον τίτλο του post: «Της φυλακής τα σίδερα είναι για τους αχρείους!». Και… ο νοών νοείτω. «Δηλαδή πραγματικά, δεν έφτανε η κόλαση που πέρασαν αυτά τα προσφυγόπουλα μέχρι να φτάσουν σώα στη χώρα μας, δεν έφτανε που έχασαν τους γονείς τους και κατέληξαν ασυνόδευτα στην Ελλάδα, έπρεπε να περάσουν κι από το κολαστήριο της οδού Ψαρών (εκεί βρισκόταν το διαμέρισμα του Λιγνάδη) με την παρότρυνση και τις ευλογίες της ΜΚΟ;» γράφει η εξοργισμένη παρουσιάστρια.

«Η Πολιτεία έχει την ηθική και νομική υποχρέωση της ψυχικής και σωματικής προστασίας ασυνόδευτων ανηλίκων, αυτής της εξ ορισμού εξαιρετικά ευάλωτης πληθυσμιακής ομάδας! Συνεπώς, η Πολιτεία λειτουργεί, εν τοις πράγμασι, in loco parentis. Μήπως λοιπόν ήρθε η ώρα να ερευνηθεί σε βάθος και η λειτουργία-σκοπιμότητα κάποιων ΜΚΟ; Πού είναι η Νέμεσις; Γιατί δεν γίνεται έρευνα ακόμα και στη Γαλλία όπου ζούνε σήμερα κάποια από τα παιδιά αυτά; Αν είναι να γίνει κάθαρση, να γίνει από ρίζα! Δεν μας είναι καθόλου αρκετό να καταλήξει ο Λιγνάδης στη φυλακή! Χρειάζεται να ξεριζωθεί το σύστημα που τρέφει τον κάθε αρρωστημένο Λιγνάδη, που τρέφει τον τρόμο σε ήδη πολύ τρομαγμένα παιδιά, που τρέφει την αδικία, τη ματαιοδοξία, την αγυρτεία!» σημειώνει η Βίκυ Χατζηβασιλείου και κλείνει την ανάρτησή της με την παράφραση στίχων του εθνικού μας ποιητή, ζητώντας από το πνεύμα του να τη συγχωρήσει:

«Στης Ψαρών την ολόμαυρη αχλή, σκουντουφλώντας η Νέμεση μονάχη, μελετά τα αθώα παιδάκια που ‘χαν όνειρο όμορφη γη, να φοβούνται στον ίσκιο τους πάντα του θεάτρου τη διαστροφή… (ΥΓ.: Αχλύς στην αρχαιότητα ήταν η αιώνια νύχτα. Σύμφωνα με τον Ησίοδο, ήταν η προσωποποίηση της θλίψης και της δυστυχίας)».