Ικανοποίηση για το «call center» της Eφορίας
3 months, 6 days ago
6

Υψηλό βαθμό ικανοποίησης δηλώνουν οι φορολογούμενοι που χρησιμοποίησαν το τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογούμενων της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων,

Πρόκειται για τον τηλεφωνικό αριθμό 213-1621000, ο οποίος λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες κατά τις ώρες 7:30 – 17:00. Σε αυτόν τον αριθμό οι φορολογούμενοι και οι επαγγελματίες μπορούν να ζητήσουν διευκρινίσεις και πληροφορίες για φορολογικά ζητήματα και διαδικασίες.

Ειδικότερα, η έρευνα έγινε τηλεφωνικά μετά το πέρας της συνομιλίας που είχαν οι φορολογούμενοι με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογούμενων. Το μεγαλύτερο ποσοστό των συναλλασσομένων με το ΚΕΔ δήλωσαν ευχαριστημένοι (δήλωσαν ικανοποιημένοι ή πολύ ικανοποιημένοι) με την επάρκεια της απάντησης που έλαβαν (80,32%), με την επίλυση του προβλήματός τους (79,63%) και με τη συμπεριφορά του εκπροσώπου που τους εξυπηρέτησε (89,57%).

Η ΑΑΔΕ σημειώνει ότι η ικανοποίηση των συναλλασσομένων από τις υπηρεσίες που λαμβάνουν από το Τηλεφωνικό Κέντρο του ΚΕΦ κυμαίνεται σε πολύ υψηλά επίπεδα. “Αυτό συμβαίνει γιατί οι πολίτες που προσέρχονται στην υπηρεσία με χαμηλές προσδοκίες, λόγω προηγούμενων εμπειριών, αρνητικής προβολής από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης κ.λπ., αντιμετωπίζουν μια οργανωμένη δομή που έχει στον πυρήνα της την κουλτούρα εξυπηρέτησης και λειτουργεί επαγγελματικά και βάσει διαδικασιών”.