Έξυπνες λύσεις για να μειώσετε τις θερμίδες από το βραδινό φαγητό
1 minute ago
6

Σίγουρα έχετε ακούσει ότι το βραδινό φαγητό δεν είναι καλή ιδέα, γιατί μπορεί να πάρετε κιλά. Εν μέρει αυτή η άποψη ισχύει, εφόσον τσιμπολογάτε θερμιδογόνα σνακ, όπως πατατάκια, μπισκότα, σοκολατάκια. Αν όμως φάτε το γεύμα σας αργά το βράδυ, χωρίς να παρεκκλίνετε από τη διατροφή σας, τότε δεν θα πάρετε βάρος.

Η επιστήμη υποστηρίζει ότι μια θερμίδα είναι μια θερμίδα, ανεξάρτητα αν θα τη πάρετε το πρωί ή το βράδυ. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν έχει σημασία η ώρα που θα φάτε, αλλά η ποσότητα. Με απλά λόγια αυτό που καθορίζει εάν θα κερδίσετε, θα χάσετε ή θα διατηρήσετε το βάρος σας είναι πόσο τρώτε και πόσο ασκείστε κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Επειδή όμως είναι πολύ εύκολο να ξεφύγετε το βράδυ και να φάτε παραπάνω από το κανονικό, σας παραθέτω έξυπνες λύσεις για χαμηλά σε θερμίδες βράδυνα γεύματα.

Θέλετε να παραγγείλετε ή να φτιάξετε ένα μπέργκερ; Μπορείτε, ακόμα και αν κάνετε δίαιτα. Το μυστικό είναι στο ψωμί και τι εννοώ; Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να βγάλετε το ένα ψωμάκι για να γλιτώσετε θερμίδες. Ζητήστε επίσης, να σας φέρουν ξεχωριστά τη σος ώστε να έχετε τον έλεγχο στην ποσότητα που βάζετε.

Χρησιμοποιήστε χούμους αντί για μαγιονέζα. Ναι σωστά διαβάσετε. Μια κουταλιά μαγιονέζα έχει 48 θερμίδες ενώ μια κουταλιά χούμους έχει 25 θερμίδες και είναι και πιο υγιεινό. Το χούμους είναι πολύ νόστιμο και εύκολο στο να το φτιάξετε και το σημαντικό είναι ότι μπορεί να συνοδέψει πολλά φαγητά.

Χρησιμοποιήστε γιαούρτι αντί για κρέμα γάλακτος. Το γιαούρτι αποτελεί μια υγιεινή τροφή με λίγες θερμίδες, κυρίως αυτό με τα χαμηλά λιπαρά. Αν λοιπόν θέλετε να φτιάξετε μια κρεμώδη συνταγή, αντί για κρέμα γάλακτος βάλτε γιαούρτι και θα γίνει το ίδιο νόστιμο αλλά με λιγότερες θερμίδες.

Μετρήστε το ελαιόλαδο. Έχετε σίγουρα ακούσει ή διαβάσει ότι το ελαιόλαδο προσφέρει οφέλη για την υγεία και όντως ισχύει. Όμως ό,τι είναι υγιεινό δεν σημαίνει ότι δεν παχαίνει, γι αυτό και όταν χρησιμοποιείτε ελαιόλαδο πρέπει να προσέχετε την ποσότητα. Σε γενικές γραμμές να βάζετε 2 κουταλιές της σούπας για όλη την ημέρα.

Επιλέξτε ζυμαρικά λαχανικών. Κολοκυθάκια, καρότα, παντζάρια αποτελούν άριστες εναλλακτικές λύσεις για παραδοσιακά ζυμαρικά. Είναι χαμηλά σε θερμίδες και πλούσια σε φυτικές ίνες και μας βοηθάνε να τρώμε επιπλέον λαχανικά μέσα στην ημέρα. Μπορείτε να κάνετε λαζάνια λαχανικών της επιλογή σας.

Χρησιμοποιήστε κουνουπίδι για να φτιάξετε πίτσα. Είστε στο σπίτι και θέλετε να παραγγείλετε πίτσα, μήπως να το ξανασκεφτείτε; Γιατί να πάρετε όλες αυτές τις θερμίδες, αφού μπορείτε να φτιάξετε τη δική σας πίτσα με κουνουπίδι αντί για αλεύρι; Αν ψάξετε στο διαδίκτυο θα βρείτε πολλές συνταγές πίτσας με βάση το κουνουπίδι. Ένα φλιτζάνι κουνουπίδι έχει 28 θερμίδες.

Προσθέστε τα μανιτάρια στους κεφτέδες σας. Αν σας αρέσουν τα μανιτάρια τότε μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε στα μπιφτέκια ή στα κεφτεδάκια, αντικαθιστώντας τη μισή ποσότητα του βοδινού κρέατος.

Κλείνοντας θα ήθελα να προσθέσω ότι όταν πρόκειται για την απώλεια βάρους ο κάθε άνθρωπος έχει τις δικές του ανάγκες και ότ,ι λειτουργεί για εσάς δεν σημαίνει ότι λειτουργεί και για τους άλλους. Το κλειδί για να χάσετε κιλά είναι η εξατομίκευση.