Η αντισυμβατική Γουίλοου Σμίθ στη διαφημιστική καμπάνια του νέου αρώματος του Maison Margiela [βίντεο]
11 months, 4 days ago
6

Γιορτάζοντας τον αντικομφορμισμό, τη διαφορετικότητα και την ιδιαιτερότητα, ο Maison Margiela κυκλοφορεί ένα ολοκαίνουργιο άρωμα, το «Mutiny» (Ανταρσία) το πρώτο που δημιουργήθηκε από το 2014, όταν ο Τζον Γκαλιάνο ανέλαβε τα ηνία του γαλλικού οίκου.

Το άρωμα με την υπογραφή Margiela έχει βασικό συστατικό τον υάκινθο και περιέχει επίσης νότες γιασεμιού, oud, βανίλιας και εσπεριδοειδών. Το μυστικό συστατικό είναι ένα νέο μόριο αρώματος που αναπτύχθηκε ειδικά για το «Mutiny» από τον κύριο αρωματοποιό του οίκου, Ντομινίκ Ροπιόν, ο οποίος συνεργάστηκε με τον Γκαλιάνο για το νέο προϊόν.

Στη διαφημιστική καμπάνια για το «Mutiny» που επιμελήθηκε ο Κρεγκ ΜακΝτιν πρωταγωνιστούν έξι «αντάρτες» που αψηφούν τη σύμβαση, αμφισβητούν το status quo και τελικά ενσωματώνουν το επαναστατικό πνεύμα του αρώματος: Willow Smith, Princess Nokia, Molly Bair, Hanne Gaby Odiele, Sasha Lane και Teddy Quinlivan.

«Νομίζω ότι η σημερινή γενιά είναι λίγο πιο ασυμβίβαστη», αναφέρει η Willow Smith (Γουίλοου Σμιθ) τραγουδίστρια, ηθοποιός και χορεύτρια, κόρη του ηθοποιού, ράπερ, τραγουδοποιού και παραγωγού, Γουίλ Σμιθ.

«Είμαστε διατεθειμένοι να αντέξουμε τον πόνο για να κάνουμε αυτό που αγαπάμε. Η θηλυκότητα, είναι σαν το νερό: μπορώ να σπάσω τον βράχο, είμαι τόσο δυνατή, αλλά μπορώ να κινηθώ με αρμονία. Θέλουμε κάτι περισσότερο και επίσης κάτι πνευματικό. Δημιουργήστε τους κανόνες και στη συνέχεια σπάστε τους», ανέφερε.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη ∴ The Main Maenad ∴ (@willowsmith) στις 21 Σεπ, 2018 στις 3:05 μμ PDT

Το «Mutiny» είναι η επιτομή της ανατροπής που βρίσκεται στον πυρήνα του DNA του brand. Όταν η Martin Margiela ίδρυσε την ομώνυμη μάρκα το 1988, η μόδα βρισκόταν στο μέσο μιας περιόδου υπερβολών και επιδεικτικής συμπεριφοράς, κατά την οποία τα ρούχα και οι προσωπικότητες ήταν πληθωρικά, όπως υπενθυμίζεται σε δημοσίευμα του dazeddigital.

Ως αντίδοτο στην υπερβολή, ο Margiela επινόησε μια πιο αποδομημένη εμφάνιση, με εκτεθειμένες επενδύσεις και ραφές, σχέδια που αποκάλυπταν τη δομή τους, και ασυνήθιστα υλικά όπως γάντια του μπέιζμπολ και πόμολα από πόρτες. Ακολουθώντας τα βήματα του ιδρυτή του οίκου, ο Γκαλιάνο συνέχισε να επανακαθορίζει τις συμβάσεις και να αποδομεί τους κανόνες στον Maison Margiela.

«Η κοινωνική συνέργεια διαμορφώνεται όταν η διαφορετικότητα γίνεται το πιο κοινό χαρακτηριστικό μας», αναφέρεται σε ανακοίνωση του οίκου. «Η μετάβαση λαμβάνει χώρα μέσα από την ανταρσία στους συμβατικούς ορισμούς. Όπως η δημιουργικότητα, το άρωμα δεν έχει εθνικότητα, φύλο ή πίστη. Μιλάει μια παγκόσμια γλώσσα. Ταυτίζεται με την αίσθηση της αλληλεγγύης μέσω της ατομικότητας. Η δημιουργικότητα είναι η ανταρσία μας», σημειώνεται.

Η Molly Bair είναι Αμερικανίδα μοντέλο, η Princess Nokia Αμερικανίδα ράπερ με καταγωγή από το Πουέρτο Ρίκο, η Χάνε Γκάμπι Οντιέλ, είναι μοντέλο από το Βέλγιο που αποκάλυψε ότι είναι μεσοφυλική, η Σάσα Λέιν είναι Αμερικανίδα ηθοποιός και η Τέντι Κουινίλιβαντ μοντέλο που αποκάλυψε ότι άλλαξε φύλο.