Θύελλα αντιδράσεων για Burberry φούτερ με τη θηλιά στον λαιμό [εικόνες]
6 months, 12 days ago
6

Θύελλα αντιδράσεων προκάλεσε ένα φούτερ της Burberry που δείχνει ένα κορδόνι σε σχήμα θηλιάς, μετά την κατακραυγή ενός μοντέλου που συμμετείχε στην επίδειξη μόδας του συγκεκριμένου οίκου στο Λονδίνο.

Ο διευθύνων σύμβουλος και επικεφαλής του δημιουργικού του οίκου Burberry, αναγκάστηκε να ζητήσει συγνώμη.

Το δεμένο σε σχήμα θηλιάς κορδόνι του φούτερ ήρθε στο φως μετά την επίδειξη μόδας της Κυριακής, όταν ένα μοντέλο διαμαρτυρήθηκε τόσο πριν όσο το σόου όσο και στο Instagram, λέγοντας πως η θηλιά όχι μόνο μπορεί να προκαλέσει πνιγμό αλλά και αυτοκτονία.
Η Burberry αναγκάστηκε να ζητήσει συγνώμη για το φούτερ με την θηλιά στον λαιμό

Ο Μάρκο Γκομπέτι, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας FTSE, ανέφερε σε δήλωση την Τρίτη πως η Burberrry «εξέφρασε βαθύτατα λύπη» για την δυσφορία που προκάλεσε το φούτερ και πως το συγκεκριμένο προϊόν απομακρύνθηκε από την φθινοπωρινή – χειμερινή κολεξιόν, μαζί με όλες τις φωτογραφίες που συνοδεύουν το ρούχο.

Ο Ρικάρντο Τίσι, δημιουργικός διευθυντής της Burberry, εξέφρασε επίσης την λύπη του, λέγοντας πως «ενώ το σχέδιο ήταν εμπνευσμένο από ένα ναυτικό θέμα, αντιλαμβάνομαι πως δεν ήταν καθόλου ευαίσθητο».

Το μοντέλο Λιζ Κένεντι, δημοσίευσε μια φωτογραφία του φούτερ στον λογαριασμό της στο Instagram, με ένα μακροσκελές μήνυμα απευθυνόμενη στους οίκους Burberry αλλά και στον ίδιο τον Τίσι.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

@burberry @riccardotisci17 Suicide is not fashion. It is not glamorous nor edgy and since this show is dedicated to the youth expressing their voice, here I go. Riccardo Tisci and everyone at Burberry it is beyond me how you could let a look resembling a noose hanging from a neck out on the runway. How could anyone overlook this and think it would be okay to do this especially in a line dedicated to young girls and youth. The impressionable youth. Not to mention the rising suicide rates world wide. Let’s not forget about the horrifying history of lynching either. There are hundreds of ways to tie a rope and they chose to tie it like a noose completely ignoring the fact that it was hanging around a neck. A massive brand like Burberry who is typically considered commercial and classy should not have overlooked such an obvious resemblance. I left my fitting extremely triggered after seeing this look (even though I did not wear it myself). Feeling as though I was right back where I was when I was going through an experience with suicide in my family. Also to add in they briefly hung one from the ceiling (trying to figure out the knot) and were laughing about it in the dressing room. I had asked to speak to someone about it but the only thing I was told to do was to write a letter. I had a brief conversation with someone but all that it entailed was “it’s fashion. Nobody cares about what’s going on in your personal life so just keep it to yourself” well I’m sorry but this is an issue bigger than myself. The issue is not about me being upset, there is a bigger picture here of what fashion turns a blind eye to or does to gain publicity. A look so ignorantly put together and a situation so poorly handled. I am ashamed to have been apart of the show. #burberry. I did not post this to disrespect the designer or the brand but to simply express an issue I feel very passionate about.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη 🦎 (@liz.kennedy_) στις 17 Φεβ, 2019 στις 9:51 πμ PST

«Η αυτοκτονία δεν είναι μόδα» έγραψε: «Δεν είναι ούτε λαμπερή ούτε προχωρημένη και αφού αυτή η επίδειξη είναι αφιερωμένη στους νέους που θέλουν να εκφραστούν, να’ μαι λοιπόν. Ρικάρντο Τίσι και όλοι στον Burberry με ξεπερνά το γεγονός πως επιτρέψατε ένα φούτερ με ένα κορδόνι που μοιάζει με θηλιά που κρέμεται από τον λαιμό, να βγει στην πασαρέλα» έγραψε η κοπέλα.

Η Κένεντι που ήταν μέλος της επίδειξης της Burberry αλλά δεν φόρεσε το συγκεκριμένο φούτερ, πρόσθεσε: «Ας μην ξεχνάμε ούτε την τρομακτική ιστορία του πνιγμού».

Η ανάρτησή της προκάλεσε δεκάδες αρνητικά σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με όλα να απευθύνονται στην Burberry και τον Τίσι.

Τόσο η Κένεντι όσο και οι άλλοι επικριτές ανέφεραν πως ο οίκος θα έπρεπε είναι καλύτερα ενημερωμένος.

«Μια τεράστια εταιρεία όπως η Burberry, η οποία θεωρείται τόσο εμπορική και αριστοκρατική, δεν θα έπρεπε να αγνοήσει μια τέτοια προφανή ομοιότητα. Δεν μπορούσα να ηρεμήσω όταν είδα αυτό το φούτερ. Ένιωσα σαν να είχα επιστρέψει σε ένα δραματικό περιστατικό που είχα ζήσει με μία αυτοκτονία στην οικογένειά μου» έγραψε η Κένεντι στο Instagram.

Είπε επίσης, ότι ζήτησε να μιλήσει με κάποιον γι’ αυτό και της απάντησαν πως θα έπρεπε να γράψει μία επιστολή. «Είχα μια σύντομη συνομιλία με κάποιον και μου είπαν ‘Αυτή είναι η μόδα. Κανείς δεν ενδιαφέρεται για το τι συμβαίνει στην προσωπική σου ζωή, γι’ αυτό κράτα το για τον εαυτό σου’» έγραψε η κοπέλα.

Φωτογραφία: Vianney Le Caer/Invision/AP