8 ενοχλητικά σημάδια που φανερώνουν ότι χρειάζεστε ένα διάλειμμα
25 days ago
6

Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν μια έντονη καθημερινότητα και γι’ αυτό επιζητούν ένα μικρό διάλειμμα ή ακόμα καλύτερα διακοπές!

Η εργασία είναι συχνά ένα άγχος που «κουβαλάμε» καθημερινά. Ωστόσο, υπάρχουν φυσικές ενδείξεις ότι πρέπει πραγματικά να ξεκουραστείτε.

Δείτε παρακάτω τα πιο συχνά δείγματα ότι χρειάζεστε ξεκούραση

1. Πονοκέφαλος

Το σώμα σας μπορεί να δίνει σημάδια ότι χρειάζεται ξεκούραση αν αισθάνεστε δυσφορία στο κεφάλι σας. Το υπερβολικό φόρτο εργασίας συχνά προκαλεί μέτριο έως έντονο πόνο στο κεφάλι, το λαιμό και τα μάτια σας.

Επιπλέον, ένα υψηλό επίπεδο άγχους μπορεί να οδηγήσει σε ημικρανίες.

2. Προβλήματα πέψης

Όταν ο εγκέφαλός σας λειτουργεί πλήρως για μεγάλο χρονικό διάστημα, το πεπτικό σας σύστημα υποφέρει περισσότερο. Στην πραγματικότητα, βυθίζεται σε ένα είδος σοκ.

Η πιο συνηθισμένη συνέπεια αυτής της κατάστασης είναι το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου που σχετίζεται με προβλήματα της σπονδυλικής στήλης και πόνους σε διάφορες περιοχές του στομάχου.

3. Συχνά κρυολογήματα

Το άγχος αυξάνει τον καρδιακό ρυθμό, επιταχύνοντας την κυκλοφορία του αίματος. Αυτή η αύξηση της αρτηριακής πίεσης μπορεί να προκαλέσει συχνά κρυολογήματα.

4. Ασταθές σωματικό βάρος

Το έντονο στρες συχνά οδηγεί σε γρήγορη αύξηση βάρους. Αυτό οφείλεται στην αύξηση της ορμόνης κορτιζόλης που σας κάνει να θέλετε συνεχώς να τρώτε. Η συσσώρευση απλών υδατανθράκων στα γεύματά σας, οδηγεί επίσης σε αύξηση βάρους.

5. Πόνος στο στομάχι

Έχουμε ήδη αναφέρει ότι το πεπτικό σας σύστημα υποφέρει όταν είστε αγχωμένοι, έτσι τα στομαχικά προβλήματα και η ναυτία, μπορούν επίσης να είναι συμπτώματα έλλειψης ξεκούρασης.

6. Κόπωση

Εάν όταν σκύβετε, δυσκολεύεστε να σηκωθείτε και δυσκολεύεστε και να κοιμηθείτε, τότε να γνωρίζετε ότι η συνεχής κόπωση, είναι επίσης ένδειξη υπερβολικού φόρτου εργασίας.

7. Πόνος στο στήθος

Οι θωρακικοί πόνοι και οι πόνοι που προκαλούνται από το άγχος συχνά δεν έχουν καμιά σχέση με την καρδιά και είναι καθαρά νευρολογικής προέλευσης. Εάν εμφανίζετε συχνά πόνο στο στήθος σας, δοκιμάστε πρώτα να χαλαρώσετε.

Ωστόσο, μην ξεχνάτε ότι το στρες μπορεί στην πραγματικότητα να οδηγήσει σε καρδιακή ανεπάρκεια, οπότε φροντίστε να συμβουλευτείτε το γιατρό σας εάν υποψιάζεστε καρδιακά προβλήματα.

8. Μείωση της σεξουαλικής δραστηριότητας

Ο εγκέφαλος παύει να παράγει αρκετές χημικές ουσίες που ευθύνονται για τη σεξουαλική ορμή, τόσο πολύ ώστε ένα άτομο να χάσει οποιαδήποτε επιθυμία για σεξουαλική επαφή.

Εάν εσείς ή ο / η συντρόφός σας αντιμετωπίζετε αυτό του είδους το πρόβλημα, θυμηθείτε ότι ένα διάλειμμα από την έντονη καθημερινότητα, ίσως είναι η λύση στο πρόβλημα.