Δύο αδέρφια από τη Λάρισα ξεκίνησαν να φτιάχνουν ξύλινες τσάντες και καταγράφουν το δικό τους success story
Just now
6

Μια ιστορία επιτυχίας μπορεί να ξεκινήσει από οπουδήποτε. Ακόμα και από την Ελλάδα της κρίσης. Ακόμα και από μια λίγο μικρότερη πόλη, όπως η Λάρισα. Το κατάφερε η Μαρία Χαδουλού και ο αδερφός της, Κωνσταντίνος. Οι οποίοι το 2014 ξεκίνησαν να εργάζονται πάνω στην ιδέα τους, οι οποίοι εξελίχτηκε σε ένα brand με… ξύλινες τσάντες. Το ORPHANS’1618.

Φυσικά η διαδρομή προς την επιτυχία δεν είναι εύκολη, αφοί οι ίδιοι εργάζονται πάνω από 10 ώρες καθημερινά. Μιλούν στο It’s Possible για το πώς προέκυψε το project τους, τα θετικά και τα αρνητικά του να αναπτύσσεις μια επιχείρηση σε μια πόλη όπως η Λάρισα, ενώ εξηγούν και το πώς χειρίζονται τα social media, για να αναπτύξουν το κοινό της εταιρίας τους.

Πότε ξεκινήσατε την επιχειρηματική σας προσπάθεια και τι σας ώθησε προς αυτό τον δρόμο;

Είμαστε η Μαρία και ο Κωνσταντίνος με σπουδές ως Μηχανικός Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων και ως Γεωπόνος με ειδίκευση στην Αγροτική Οικονομία και Διαχείριση φυσικών πόρων αντίστοιχα. Γεννηθήκαμε και μεγαλώσαμε στην επαρχία  και είχαμε την τύχη και να είμαστε σε άμεση επαφή με φυσικά υλικά όπως, το ξύλο, το σίδερο, το δέρμα και η πέτρα. Τα βλέπαμε γύρω μας σε όλες τους  τις εκφάνσεις, αποχρώσεις και χρωματισμούς και τα αγαπήσαμε.

Συνεπώς η ανάγκη για δημιουργία προϋπήρχε, η ιδέα της ORPHANS’1618 γεννήθηκε στην πορεία , οπότε ο πειραματισμός ήταν μονόδρομος και οι πρώτες δημιουργίες αρχίζουν να γίνονται πραγματικότητα.

Η ιδέα ξεκίνησε σαν πειραματικός αυτοσχεδιασμός με γνώμονα τα θέλω και τις γνώσεις μας από τα μέσα του 2014, ενώ πρακτικά ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2015. Όπου αποφασίσαμε  να συνεργαστούμε δημιουργικά. Μετά από πάρα πολύ πειραματισμό και   επίπονη αλλά σιωπηλή προσπάθεια, αρχίσαμε να μαθαίνουμε τρόπους για το πως  μπορούμε να συνθέσουμε ένα προϊόν από ένα μοναδικό φυσικό όπως το ξύλο, ώστε να δώσουμε υπόσταση στο δικό μας Brand. Η διαδικασία προέκυπτε από την προσπάθεια να ενωθούν ανομοιογενή υλικά και η απάντηση ερχόταν μόνη της με μεράκι, φαντασία υπομονή και επιμονή στον στόχο, βήμα-βήμα.

Εν τέλει το κάθε βήμα οδήγησε στην υλοποίηση του τελικού χειροποίητου προϊόντος, αφήνοντας την σφραγίδα της προσωπικής μας επιμέλειας. Από την γραμματοσειρά του λογότυπου μέχρι τα περιφερειακά της τσάντας για να δώσουμε έμφαση στη λεπτομέρεια και την ποιότητα.

Ποια είναι η ανταπόκριση που βλέπετε από τη μεριά του κοινού μέχρι σήμερα;

Υπάρχει μεγάλη ανταπόκριση από το κοινό. Στην αρχή ως περιέργεια, για το πως μπορεί να είναι μια τσάντα, η οποία είναι φτιαγμενη με ξύλο. Είναι βαριά; Είναι ογκώδης; Είναι λειτουργική; Έπειτα όταν κάποιος την παίρνει στα χέρια του και την περιεργάζεται, αρχίζει και αντιλαμβάνεται και εκτιμά το αισθητικό αποτέλεσμα και την ποιότητα του χειροποίητου προϊόντος, όπως αυτό προκύπτει από ανομοιογενεί υλικά. Γενικά το χειροποιήτο και ιδιαίτερο προϊόν χαίρει μεγάλης εκτίμησης και ανταπόκρισης τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα. Έτσι λοιπόν και το δικό μας.

Τι ακριβώς περιλαμβάνει το brand σας;

Το Brand μας ήδη περιλαμβάνει…

Διαβάστε την συνέχεια στο itspossible.gr