Kroger και Microsoft θέλουν να φέρουν τα «πάνω – κάτω» στο λιανεμπόριο
13 days ago
6

Σε ένα χθεσινό δελτίο τύπου η μεγάλη αλυσίδα σουπερμάρκετ στις Η.Π.Α. Kroger και η Microsoftανέφεραν ότι η πρώτη θα δοκιμάσει μια συνδεδεμένη και αυτοματοποιημένη εμπειρία στο κατάστημα ενώ θα διατεθεί από κοινού ένα εμπορικό προϊόν Retail-as-a-Service (RaaS) για τον κλάδο λιανικής.

Με το νέο προϊόν RaaS, η Kroger θα προσφέρει μια σουίτα για merchandising, επικοινωνία με τους πελάτες, για τις καθημερινές εργασίες των εργαζομένων, για την απογραφή των προϊόντων αλλά και για ανάλυση δεδομένων μεταξύ άλλων.

Η Kroger θα αναπτύξει ένα έξυπνο σύστημα το οποίο θα τρέχει στο Microsoft Azure και θα συνδεθεί με αισθητήρες IoT για να δημιουργήσει μια φουτουριστική εμπειρία αγορών, στα πρότυπα του Amazon Go. Ο πιλότος θα γίνει σε καταστήματα που βρίσκονται στο Monroe του Ohio και στο Redmond της Ουάσινγκτον, κοντά στα κεντρικά γραφεία των δύο εταιρειών.

Σύμφωνα με τις εταιρείες, με τη χρήση του Azure για την αποθήκευση και επεξεργασία των δεδομένων λιανικής που παράγονται, τα ψηφιακά καταστήματα θα προσφέρουν αυτοματοποιημένες υπηρεσίες αγορών συμπεριλαμβανομένου και ενός συστήματος ραφιών που ονομάζεται EDGE shelf, το οποίο θα χρησιμοποιεί ψηφιακές απεικονίσεις πληροφοριών, από τιμές των προϊόντων μέχρι διαιτητικές πληροφορίες ενώ το έξυπνο ράφι θα συνδεθεί με την τεχνολογία Scan, Bag, Go της Kroger για να επιταχύνει το checkout.

Σε σχετική δήλωσή του ο CEO της Kroger δήλωσε ότι εκτός από την ενίσχυση της αγοραστικής εμπειρίας για τους καταναλωτές, το ράφι EDGE θα επιτρέψει στην Kroger να παράγει νέα έσοδα, πωλώντας ψηφιακό διαφημιστικό χώρο στις εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων. Οι διαφημίσεις μπορούν να χρησιμοποιούν βίντεο, να εξυπηρετούν εξατομικευμένες προσφορές και θα μπορούν να παρουσιάζονται βάσει των δημογραφικών στοιχείων των πελατών που έχουν κάνει checkin στο κατάστημα.

«Η συνεργασία μας φέρνει σε επαφή την παγκόσμια εμπειρία της Kroger στην βιομηχανία των σούπερμάρκετ με τη δύναμη του Azure και Azure AI«, δήλωσε ο Satya Nadella, Διευθύνων Σύμβουλος της Microsoft. «Μαζί, θα επαναπροσδιορίσουμε την εμπειρία αγορών για εκατομμύρια πελάτες τόσο στην Kroger όσο και σε άλλους λιανοπωλητές σε όλο τον κόσμο, θέτοντας ένα νέο πρότυπο καινοτομίας στον κλάδο«.