Πώς να χάσετε κιλά μετά τα 40 ;
29 days ago
6

Είναι η ηλικία που έχετε αποκτήσει περισσότερη αυτοπεποίθηση και ξέρετε ακριβώς τι θέλετε. Όμως η συγκεκριμένη δεκαετία έχει ένα αρνητικό που είναι τα κιλά. Οι αλλαγές στο επίπεδο δραστηριότητας, οι διατροφικές σας συνήθειες και οι ορμόνες μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο στον τρόπο με τον οποίο το σώμα αποθηκεύει το λίπος στην ηλικία των 40. Έτσι λοιπόν σας δίνουμε μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να χάσετε πιο εύκολα τα κιλά μετά τα 40.

Αναγνωρίστε τους λόγους που θέλετε να χάσετε κιλά. Συνήθως οι άνθρωποι που επιτυγχάνουν την απώλεια βάρους μετά τα 40 έτη είναι επειδή δεν τους κάνουν πλέον τα ρούχα τους ή για λόγους υγείας. Είναι σημαντικό να θέσετε ρεαλιστικούς στόχους και να βρείτε ένα σοβαρό λόγο για να καταφέρετε να χάσετε τα περιττά κιλά.

Αλλάξτε πρώτα τις διατροφικές σας συνήθειες. Όταν πρόκειται για την απώλεια βάρους αυτό που παίζει πρωταρχικό ρόλο είναι η διατροφική αλλαγή. Το πιο σύνηθες λάθος που κάνουν οι περισσότεροι είναι ότι ασκούνται σκληρά αλλά δεν προσέχουν τη διατροφή τους. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μη χάνουν βάρος ή να δυσκολεύονται πολύ σε αυτή τους την προσπάθεια.

Περιορίστε τις μερίδες. Όταν έχετε ξεπεράσει την ηλικία των 40 και θέλετε να χάσετε κιλά είναι σημαντικό να ελέγχετε τις μερίδες. Σκεφτείτε ότι εάν κάθε μέρα τρώτε περισσότερο από ό,τι σας αναλογεί θα πάρετε βάρος χωρίς να το καταλάβετε.

Μην παραλείπετε το πρωινό και μεσημεριανό γεύμα. Όταν λαμβάνετε όλα τα γεύματα μπορεί να αποτελεί μια στρατηγική για τη διατήρηση ή την απώλεια βάρους.

Χαλαρώστε τη νοοτροπία σας όσο αφορά τη διατροφή. Όσο νιώθετε ότι περιορίζεστε τόσο πιο πολύ δυσκολεύεστε να χάσετε τα περιττά κιλά. Δεν χρειάζεται αν απαρνηθείτε τα γλυκά εάν είστε λάτρεις, αρκεί να τα καταναλώνετε με μέτρο.

Μεταχειριστείτε το άγχος. Σε μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο άτομα που είχαν υψηλότερο δείκτη κορτιζόλης της ορμόνης του στρες ήταν πιο πιθανό να ζυγίζουν περισσότερο, να έχουν υψηλότερο ΔΜΣ και μεγαλύτερο περιφέρεια μέσης. Τα υψηλά επίπεδα κορτιζόλης προάγουν την αποθήκευση λίπους, ιδιαίτερα στην κοιλιά. Η εκμάθηση στρατηγικών για τη μείωση του στρες -και η χρήση τους όταν είναι απαραίτητο- μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος χωρίς να χρειάζεται να αλλάξετε τη διατροφή σας.

Διαβάστε τις ετικέτες τροφίμων. Πολλές τροφές έχουν κρυμμένες πηγές ζάχαρης που εάν δεν μάθουμε να διαβάζουμε τις ετικέτες τους, δεν θα μπορέσουμε ποτέ να γνωρίζουμε ποια είναι ώστε να τα αποφεύγουμε. Η ανάγνωση των συστατικών θα σας δώσει την πραγματική αλήθεια για αυτό που αγοράζετε.

Πίνετε αρκετά υγρά. Μια μελέτη που διεξάχθηκε στο Πανεπιστήμιο του Μίτσιγκαν έδειξε πως η ανεπαρκής ενυδάτωση είναι συνδεδεμένη με υψηλότερο ΔΜΣ και παχυσαρκία. Όσοι είναι υπέρβαροι έχουν την τάση να τρώνε λιγότερες τροφές πλούσιες σε νερό όπως τα φρούτα και τα λαχανικά.

Μην αποφεύγετε τα καλά λιπαρά. Όσοι θέλουν να χάσουν κιλά έχουν μια τάση να αφαιρούν από τη διατροφή τους όλα τα λιπαρά. Όμως τα καλά λιπαρά μπορούν αν βοηθήσουν στην απώλεια βάρους κυρίως μετά τα 40 έτη. Σε μια μελέτη στο The Lancet τα άτομα που ακλουθούσαν τη μεσογειακή διατροφή που είναι πλούσια σε ελαιόλαδο και ξηρούς καρπούς, είχαν μικρότερο βάρος και περιφέρεια μέσης σε διάστημα πέντε ετών σε σύγκριση με μια ομάδα ελέγχου

Κοιμηθείτε περισσότερο. Ο ποιοτικός ύπνος ειδικά μετά τα 40 έτη είναι πολύ σημαντικός. Αν δεν κοιμάστε σωστά τα βράδια απορυθμίζονται οι ορμόνες της πείνας, με αποτέλεσμα να έχετε περισσότερη όρεξη, από ό,τι εάν κοιμόσασταν 7 με 8 ώρες κάθε βράδυ χωρίς διακοπές.