Θειαμίνη: Η άγνωστη βιταμίνη και οι επιπτώσεις από την έλλειψή της
6 months, 14 days ago
6

Η θειαμίνη ή βιταμίνη Β1 είναι βιταμίνη του συμπλέγματος Β. Ο κύριος ρόλος της είναι η μετατροπή της γλυκόζης στο αίμα σε ενέργεια. Βοηθά επίσης στην πέψη των πρωτεϊνών και των λιπών.

Η θειαμίνη είναι απαραίτητη για τη σωστή απελευθέρωση υδροχλωρικού οξέος στο στομάχι και συντελεί στη σωστή καρδιαγγειακή, νευρική και μυϊκή λειτουργία.

Βρίσκεται σε τροφές όπως το χοιρινό, τα αυγά, τα όσπρια, οι ξηροί καρποί και τα δημητριακά ολικής αλέσεως.

Η συνιστώμενη δόση είναι περίπου 1,1 χιλιοστόγραμμα / ημέρα για τις γυναίκες και 1,5 χιλιοστόγραμμα / ημέρα για τους άνδρες.

Πηγή: Reader’s digest