Mr.Jumbo: Τα 15.000€ πρόστιμο, η σύλληψη του υπεύθυνου, το κλείσιμο 30 καταστημάτων και οι έξαλλοι εργαζόμενοι
2 months, 21 days ago
6

Mr. Jumbo: Η εταιρεία του Απόστολου Βακάκη καλείται να κερδίσει ένα σημαντικό στοίχημα. Αυτό έχει να κάνει με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις. Ήδη τριάντα από τα πενήντα δύο καταστήματα της εταιρείας είναι κλειστά. Ο λόγος είναι για να έχει θετικό πρόσιμο, ο Φεβρουαριος. Αναλυτικότερα:

 

Mr. Jumbo: Το κόστος για την εταιρεία

Οι αρρυθμίες που παρουσίασε το e-shop τον περασμένο Νοέμβριο και Δεκέμβριο, καθώς η εταιρεία αδυνατούσε να διεκπεραιώσει εγκαίρως τις παραγγελίες, δυσκολεύουν την εξίσωση. Πόσο μάλλον όταν οι αναβαθμισμένες υποδομές της εταιρείας για online πωλήσεις μπορούν να υποστηρίξουν ένα ελάχιστο κλάσμα του τζίρου της Jumbo. Αυτό δεν ξεπερνά το 4,5%, όπως έχει παραδεχτεί ο ισχυρός άνδρας του ομίλου, Απόστολος Βακάκης.

Το ελλειμματικό ηλεκτρονικό κατάστημα που φράκαρε επανειλημμένως από την αγάπη του κόσμου, αλλά και η αδυναμία εφαρμογής του μοντέλου του click away, λόγω της δομής των καταστημάτων, έχουν πλέον σημαντικό κόστος για την εταιρεία. Κι αυτό γιατί το επόμενο δίμηνο η αγορά του λιανεμπορίου θα λειτουργεί με το μοντέλο του «άνοιξε-κλείσε». Τουκάχιστον, αυτό εξήγγειλε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.

 

Mr. Jumbo: Η σύλληψη, η αναστολή εργασίας και το πρόστιμο

Το πρόβλημα στη διαχείριση του click away και του click inside φάνηκε και από το πρόστιμο των 15.000 ευρώ. Αυτό επιβλήθηκε σε κατάστημα του ομίλου Jumbo, τα διάστημα των δύο ημερών που λειτούργησαν με αγορές εντός καταστήματος για τα είδη ένδυσης, υπόδησης και βιβλιοχαρτοπωλείου. Το πρόβλημα ήταν πως δεν εφαρμοζόταν ακριβώς, όπως όριζε η σχετική υπουργική απόφαση, το μοντέλο click in shop και το μοντέλο click away. Εκτός από το πρόστιμο, ο προσωρινά υπεύθυνος συνελήφθη και επιβλήθηκε 15νθήμερη αναστολή λειτουργίας στο κατάστημα.

Δύσκολο να περάσει στην ψηφιακή εποχή:

Το μοναδικό επιχειρηματικό μοντέλο που έχει επιλέξει ο Απόστολος Βακάκης να «τρέξει» τη Jumbo (τεράστιος αριθμός διαφορετικών φθηνών προϊόντων από παιχνίδια και χαρτικά έως οικιακά είδη, και από ρούχα έως τρόφιμα και ηλεκτρικές συσκευές), αν και έχει προσφέρει θεαματικά κέρδη στους μετόχους, είναι δύσκολο να περάσει στη ψηφιακή εποχή.

 

Ωστόσο, το εύρωστο ταμείο της εταιρείας και το γεγονός ότι η δημοφιλία των προϊόντων της Jumbo παραμένει υψηλή, δίνει -τουλάχιστον προς το παρόν- στον Απόστολο Βακάκη την πολυτέλεια του χρόνου. Κανείς δεν ξέρει όμως πόσο ρευστό θα αναγκαστεί να κάψει.

enimerotiko.gr