Από την στιγμή που ο πολιτικός χώρος του έδειξε την πόρτα της εξόδου, ο μυθικός πρώην βουλευτής, νομάρχης και περιφερειάρχης επέλεξε να κινηθεί σε άλλα μονοπάτια ώστε να εξασφαλίσει τα προς το ζην.
Οι εμφανίσεις σε νυχτερινά κέντρα της Θεσσαλονίκης ήταν η αρχή, οι τηλεπωλήσεις παπουτσιών η συνέχεια και το ψιλικατζίδικο η κατάληξη.
Η νέα επιχειρηματική προσπάθεια του Πανίκα είναι ένα μίνι μάρκετ επί της οδού Εγνατίας λίγα μέτρα μακριά από την Πλατεία Βαρνάβα με την ονομασία Stasi Stores.
Όπως ήταν απόλυτα φυσικό για όσους τον έχουν ζήσει μόνο αυτός θα μπορούσε να είναι ο πρωταγωνιστής στο διαφημιστικό βιντεάκι του νέου του επιχειρηματικού εγχειρήματος.
Ντυμένος με κουστούμι, γραβάτα και κρατώντας μια συσκευασία κρουασάν ο Παναγιώτης Ψωμιάδης διαφημίζει τα καλούδια που πουλάει το ψιλικατζίδικό του και προσκαλεί τους Θεσσαλονικείς να το τιμήσουν ενώ προμοτάρει και τον διαγωνισμό για έναν τυχερό πελάτη κάθε μήνα, που μετά από κλήρωση θα κερδίζει 30 ευρώ!
Βλέποντάς το οι συνειρμοί με άλλα διαφημστικά σποτ στα οποία πρωταγωνιστεί ο Πανίκας είναι αναπόφευκτοι, ειδικά αν μιλάμε για αυτά που είχε φτιάξει όταν κατέβηκε ως υποψήφιος στις Δημοτικές εκλογές.
Πάντως το νέο ψιλικατζίδικο άνοιξε λίγο πριν την πανδημία και η καραντίνα το εμπόδισε να πάρει τα πάνω του, γι’ αυτό μόλις μπήκε το καλοκαίρι ο ιδιοκτήτης του αποφάσισε να το διαφημίσει όπως μόνο αυτός ξέρει.
Πολλοί μόλις το είδαν θυμήθηκαν τα αλήστου μνήμης βίντεο της περσινής προεκλογικής του καμπάνιας, που χάρισαν άφθονο γέλιο τόσο με το σενάριο όσο και με τους πρωταγωνιστές του.
Όταν ο Πανίκας σάρωσε τους πάντες
Όντας μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση πολιτικής καρικατούρας, που κινείται τα τελευταία χρόνια στα όρια της γραφικότητας, η καμπάνια του για τις Δημοτικές εκλογές του 2019 έγινε viral.
Παρά την καταδίκη του για παράβαση καθήκοντος, η οποία οδήγησε στην έκπτωση του από το αξίωμα του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, ο Ψωμιάδης ζήτησε πάλι την ψήφο των πολιτών της Θεσσαλονίκης για τον δημαρχιακό θώκο.
Το τηλεοπτικό σποτ που δημιούργησε παρέπεμπε σε ένα παιχνίδι σαν το «Είσαι ο πιο αδύναμος κρίκος», όπου ο πρώην βουλευτής, πρώην Νομάρχης και πρώην περιφερειάρχης «στήνεται» μαζί με άλλους τέσσερις παίχτες στην ίδια ευθεία.
Λεπτομέρεια που σου φέρνει τα πρώτα δάκρυα στα μάτια;
Τα ονόματά τους είναι γραμμένα πάνω σε λευκά χαρτόνια τα οποία έχουν κολληθεί σε σιδερένια βέργα, αφού προφανώς δεν υπήρχε budget για ηλεκτρονικές ταμπέλες!
Από την στιγμή που ο πολιτικός χώρος του έδειξε την πόρτα της εξόδου, ο μυθικός πρώην βουλευτής, νομάρχης και περιφερειάρχης επέλεξε να κινηθεί σε άλλα μονοπάτια ώστε να εξασφαλίσει τα προς το ζην.
Οι εμφανίσεις σε νυχτερινά κέντρα της Θεσσαλονίκης ήταν η αρχή, οι τηλεπωλήσεις παπουτσιών η συνέχεια και το ψιλικατζίδικο η κατάληξη.
Η νέα επιχειρηματική προσπάθεια του Πανίκα είναι ένα μίνι μάρκετ επί της οδού Εγνατίας λίγα μέτρα μακριά από την Πλατεία Βαρνάβα με την ονομασία Stasi Stores.
Όπως ήταν απόλυτα φυσικό για όσους τον έχουν ζήσει μόνο αυτός θα μπορούσε να είναι ο πρωταγωνιστής στο διαφημιστικό βιντεάκι του νέου του επιχειρηματικού εγχειρήματος.
Ντυμένος με κουστούμι, γραβάτα και κρατώντας μια συσκευασία κρουασάν ο Παναγιώτης Ψωμιάδης διαφημίζει τα καλούδια που πουλάει το ψιλικατζίδικό του και προσκαλεί τους Θεσσαλονικείς να το τιμήσουν ενώ προμοτάρει και τον διαγωνισμό για έναν τυχερό πελάτη κάθε μήνα, που μετά από κλήρωση θα κερδίζει 30 ευρώ!
Βλέποντάς το οι συνειρμοί με άλλα διαφημστικά σποτ στα οποία πρωταγωνιστεί ο Πανίκας είναι αναπόφευκτοι, ειδικά αν μιλάμε για αυτά που είχε φτιάξει όταν κατέβηκε ως υποψήφιος στις Δημοτικές εκλογές.
Πάντως το νέο ψιλικατζίδικο άνοιξε λίγο πριν την πανδημία και η καραντίνα το εμπόδισε να πάρει τα πάνω του, γι’ αυτό μόλις μπήκε το καλοκαίρι ο ιδιοκτήτης του αποφάσισε να το διαφημίσει όπως μόνο αυτός ξέρει.
Πολλοί μόλις το είδαν θυμήθηκαν τα αλήστου μνήμης βίντεο της περσινής προεκλογικής του καμπάνιας, που χάρισαν άφθονο γέλιο τόσο με το σενάριο όσο και με τους πρωταγωνιστές του.
Όταν ο Πανίκας σάρωσε τους πάντες
Όντας μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση πολιτικής καρικατούρας, που κινείται τα τελευταία χρόνια στα όρια της γραφικότητας, η καμπάνια του για τις Δημοτικές εκλογές του 2019 έγινε viral.
Παρά την καταδίκη του για παράβαση καθήκοντος, η οποία οδήγησε στην έκπτωση του από το αξίωμα του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, ο Ψωμιάδης ζήτησε πάλι την ψήφο των πολιτών της Θεσσαλονίκης για τον δημαρχιακό θώκο.
Το τηλεοπτικό σποτ που δημιούργησε παρέπεμπε σε ένα παιχνίδι σαν το «Είσαι ο πιο αδύναμος κρίκος», όπου ο πρώην βουλευτής, πρώην Νομάρχης και πρώην περιφερειάρχης «στήνεται» μαζί με άλλους τέσσερις παίχτες στην ίδια ευθεία.
Λεπτομέρεια που σου φέρνει τα πρώτα δάκρυα στα μάτια;
Τα ονόματά τους είναι γραμμένα πάνω σε λευκά χαρτόνια τα οποία έχουν κολληθεί σε σιδερένια βέργα, αφού προφανώς δεν υπήρχε budget για ηλεκτρονικές ταμπέλες!
Μια κυρία σε ρόλο παρουσιάστριας κάνει την εισαγωγή καλωσορίζοντας τους πέντε υποψήφιους στο παιχνίδι «Γνωρίζεις τη Θεσσαλονίκη;» και κάπου εκεί αρχίζει το σόου.
Κανένας από τους αντιπάλους του Πανίκα δεν απαντάει σωστά στην ερώτηση που του απευθύνει η τηλεπαρουσιάστρια και αφορά θέματα της πόλης μέσα σε δύο λεπτά.
Κάθε φορά που συμβαίνει αυτό, ο Ψωμιάδης πατάει ένα αόρατο buzzer και δίνει την σωστή απάντηση, εισπράττοντας τα μπράβο της παρουσιαάστριας.
Όλως τυχαίως οι ερωτήσεις αφορούν πεπραγμένα της δικής του θητείας ενώ εξεγείρεται με την μοναδική γυναίκα-υποψήφια με το όνομα Κατερίνα όταν μπαίνει στην μέση η Μακεδονία.
Στην ερώτηση για το ποια χρονιά και από ποιον φορέα ξεκίνησαν οι εκδηλώσεις τιμής για τον Μέγα Αλέξανδρο η κυρία Κατερίνα αναρωτιέται θυμωμένη αν υπήρξαν ποτέ αυτές στην Θεσσαλονίκη και τελειώνει λέγοντας την φράση που βγάζει τον Πανίκα εκτός εαυτού.
Μόλις λέει «πιο λογικό μου φαίνεται να υπάρχουν τέτοιες εκδηλώσεις στην Βόρεια Μακεδονία» ο Ψωμιάδης πατάει το buzzer μανιασμένα και μπροστά από το χαρτόνι με το όνομά του που τρέμει κι αυτό αρχίζει να ωρύεται για τις εκδηλώσεις που ξεκίνησαν το 2004, όταν δηλαδή ήταν νομάρχης.
Όταν η παρουσιάστρια τον ανακυρήσσει νικητή αυτού του κωμικοτραγικού debate και τον ρωτάει πως ήξερε όλες τις σωστές απαντήσεις ο Πανίκας απαντάει χαμογελαστός: «Μα εμείς τα κάναμε».
Η τελευταία σκηνή όπου περιγράφει ότι τώρα «πάμε για πιο σπουδαία, για πιο μεγάλα» και οι τρεις υποψήφιοι τον κοιτάζουν στα μάτια-η κυρία Κατερίνα εξαφανίστηκε από τα υπόλοιπα πλάνα-παραπέμπει σε ένα άρπα- κόλα από την εποχή της βιντεοταινίας που χάρισε απίστευτο γέλιο.
Πηγή: protothema.gr