Θρόμβωση έπαθε ο Λαζόπουλος: «Μπορεί να είναι παρενέργεια του εμβολίου», σημειώνει o ηθοποιός
1 month, 7 days ago
6

Ένα δύσκολο τριήμερο του Αγίου Πνεύματος πέρασε ο Λάκης Λαζόπουλος καθώς μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο με πρόβλημα υγείας, λίγες ημέρες μετά τη χορήγηση του εμβολίου για τον κορωνοϊό.

Μιλώντας στα «Νέα», αποκάλυψε πως «Το Σάββατο σηκώθηκα με ένα βάρος στο πόδι, μια δυσκολία στην κίνηση. Πήρα τηλέφωνο τον φίλο μου, γιατρό Γιώργο Παπαθέου και του είπα να έρθει να με δει. Εκείνος έκρινε ότι πρέπει να πάω στο Υγεία. Πήγα, έκανα εξετάσεις και προέκυψε ότι είχα ένα εμβολικό επεισόδιο. Ήταν ένας μικρός θρόμβος, που όμως διαλύθηκε εν τη γενέσει του».

Όσον αφορά τα αίτια της θρόμβωσης, ο Λάκης Λαζόπουλος είπε ότι «οι πρώτες εξετάσεις δε βρήκαν από πού προέρχεται. Δεν έδειξαν κάτι παθολογικό. Ο εργαστηριακός έλεγχος βγήκε καθαρός από τη γιατρό, κα Πλωμαρίτου, τον βασικό μου γιατρό, κ. Πολιτάκη και τον κ. Αζά. Απομένουν κάποιες εξετάσεις για να αποκλειστούν όλα τα ενδεχόμενα προέλευσης».

«Πιθανόν το εμβόλιο να ενεργοποίησε κάποιον μηχανισμό για να πυροδοτηθεί η θρόμβωση»

Στη συνέχεια, ο ηθοποιός ανέφερε ότι μάλλον η θρόμβωση είναι παρενέργεια του εμβολίου για τον κορωνοϊό. «Μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου της Pfizer στις 4 Ιουνίου ένιωσα μια πραγματική διάλυση του οργανισμού μου, που ήταν φυσιολογική και αναμενόμενη. Ακόμα δεν μπορούμε να πούμε ότι αυτή η σπάνια παρενέργεια με κυνηγάει εμένα προσωπικά, αλλά εκτιμώ ότι μπορεί να είναι στις παρενέργειες του εμβολίου. Σίγουρα εγώ είχα το υπόβαθρο και όχι κάποιο υποκείμενο νόσημα ή παθολογία γιατί δε βρέθηκε τίποτα από αυτά. Πιθανόν το εμβόλιο να ενεργοποίησε κάποιον μηχανισμό για να πυροδοτηθεί η θρόμβωση», τόνισε χαρακτηριστικά.