Adidas: Σάλος με τη νέα της διαφήμιση – Άνδρες ποζάρουν φορώντας γυναικεία μαγιό (βίντεο) Πολλές αντιδράσεις για την πρωτοβουλία της γερμανικής εταιρείας
1 year, 2 months ago
6

Η Adidas ξεκίνησε καμπάνια για γυναικεία μαγιό με άνδρες μοντέλα προκαλώντας «ξεσηκωμό» στα social mediα.

Όπως αναφέρει η αμερικανική εφημερίδα «New York Post», αυτή την εβδομάδα η γερμανική εταιρεία ρούχων παρουσιάζει τη συλλογή μαγιό «Pride 2023», διαφημίζοντας μαγιό για γυναίκες στην ιστοσελίδα της με τη βοήθεια ανδρικών μοντέλων.

Ένα από τα μαγιό, ένα πολύχρωμο ολόσωμο που ονομάζεται «Pride Swimsuit» και διαφημίζεται έναντι 70 δολάρια, από ανδρικό μοντέλο, δείχνει επίσης κάτι να… εξέχει στην περιοχή του καβάλου.

 

Επιπλέον, το συνοδευτικό βίντεο στον ιστότοπο της Adidas απεικονίζει το μοντέλο να ποζάρει με το ολόσωμο μαγιό και την κάμερα σε κάποιο σημείο να εστιάζει σ’ ένα τριχωτό σημείο στο στήθος του. Ωστόσο, δεν είναι σαφές αν το μοντέλο ταυτοποιείται ως άνδρας ή είναι τρανσέξουαλ.

Βλέποντας τη νέα καμπάνια της εταιρείας, ήταν άμεσες οι αντιδράσεις των χρηστών στο Twitter. O Όλι Λόντον, γνωστός influencer στις ΗΠΑ, ανέβασε στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης φωτογραφίες από την ιστοσελίδα της Adidas χθες το πρωί με την ακόλουθη λεζάντα: «Η νέα σειρά γυναικείων μαγιό της Adidas με μοντέλα … άνδρες».

 

Μέχρι το απόγευμα, περισσότεροι από 1,1 εκατομμύρια χρήστες του Twitter είδαν το μήνυμα του Λόντον και πολλοί από αυτούς έσπευσαν να επικρίνουν δριμύτατα την Adidas με το επιχείρημα ότι δεν σέβεται το γυναικείο της κοινό.

Η Ρίλει Γκέινς, σταρ της κολύμβησης του NCAA (Εθνικού Κολεγιακού Αθλητικού Συνδέσμου των ΗΠΑ) και ακτιβίστρια για τα δικαιώματα των γυναικών, εξέφρασε την απορία της για την πρωτοβουλία της εταιρείας: «Δεν καταλαβαίνω γιατί οι εταιρείες το κάνουν αυτό οικειοθελώς στον εαυτό τους. Θα μπορούσαν τουλάχιστον να πουν ότι το μαγιό είναι «unisex», αλλά δεν το έκαναν γιατί πρόκειται για τη διαγραφή των γυναικών. Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί δύσκολα το βλέπουμε αυτό να πηγαίνει προς την αντίθετη κατεύθυνση; Τα γυναικεία μαγιό δεν είναι αξεσουάρ με εξόγκωμα στον καβάλο», υποστήριξε σε μήνυμά της στο Twitter.

 

Μία άλλη χρήστης ήταν πολύ απογοητευμένη από τη σχετική καμπάνια της Adidas: «Έχω στήθος, γοφούς και δεν χρειάζομαι ένα επιπλέον υφασμάτινο σακουλάκι γύρω από την περιοχή των γεννητικών οργάνων μου. Αυτό ακυρώνει τις γυναίκες για αυτό θα κάνω μποϊκοτάζ και στην Adidas και στην Nike. Αρκετά πια», έγραψε στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

pronews.gr