Η LVMH και η ανακαίνιση των 835 εκατ. ευρώ πολυκαταστήματος στο Παρίσι
29 days ago
6

Η LVMH του Μπερνάρ Αρνό, ο μεγαλύτερος όμιλος πολυτελείας στον κόσμο, αγόρασε το κτίριο το 2001. Χρειάστηκαν επτά ολόκληρα χρόνια και 750 εκατομμύρια ευρώ (895 εκατομμύρια δολάρια) για την πλήρη ανακαίνισή του

Το «La Samaritaine» είναι ένα μεγάλο πολυκατάστημα που βρίσκεται στις όχθες του ποταμού Σηκουάνα, κοντά στο μουσείο του Λούβρου. Παρέμενε κλειστό για 16 ολόκληρα χρόνια αφού κρίθηκε ακατάλληλο για λειτουργία.

Η LVMH του Μπερνάρ Αρνό, ο μεγαλύτερος όμιλος πολυτελείας στον κόσμο, αγόρασε το κτίριο το 2001. Χρειάστηκαν επτά ολόκληρα χρόνια και 750 εκατομμύρια ευρώ (895 εκατομμύρια δολάρια) για την πλήρη ανακαίνισή του. Η LVMH κατάφερε όμως, τελικά, να μετατρέψει το «La Samaritaine» σε έναν πολυτελή προορισμό για ψώνια και όχι μόνο.

Αυτή την εβδομάδα, το υπερπολυτελές πολυκατάστημα άνοιξε τις πόρτες του στο κοινό. Ο Γάλλος πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν παρευρέθηκε στα εγκαίνια του κτηρίου που πραγματοποιήθηκαν τη Δευτέρα.

Οι πελάτες μπορούν να περάσουν μια ολόκληρη μέρα στο υπερπολυτελές συγκρότημα. Στο κτήριο βρίσκονται 96 μονάδες κοινωνικής στέγασης. Υπάρχει ακόμη ένα σαλόνι ομορφιάς, σπα, 12 εστιατόρια καθώς επίσης και ένα υπερπολυτελές ξενοδοχείο.

Το ξενοδοχείο ονομάζεται Cheval Blanc Paris, διαθέτει 72 πολυτελή δωμάτια και σουίτες. Σύμφωνα με το Bloomberg, οι τιμές για ένα δωμάτιο ξεκινούν από 1.150€ ανά διανυκτέρευση. Ωστόσο, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί αναμένεται πως θα ανοίξει γύρω στις 7 Σεπτεμβρίου.

Ακόμη, υπάρχουν περισσότερες από 600 διαφορετικές μάρκες στο πολυκατάστημα οι οποίες εκτείνονται σε επτά διαφορετικά επίπεδα. Μόνο η LVMH διαθέτει 75 μάρκες, όλες τους μπορείτε να τις βρείτε εντός του κτηρίου. Ενδεικτικά υπάρχουν καταστήματα της Louis Vuitton, της Givenchy αλλά και της Dom Pérignon.

Τα εγκαίνια του πολυκαταστήματος είχαν προγραμματιστεί για τις αρχές του 2020 σύμφωνα με το BusinessInsider, αλλά τα σχέδια αυτά άλλαξαν έπειτα από την εμφάνισης της πανδημίας. «Αναμένουμε ότι θα χρειαστούν ένα ή δύο χρόνια προκειμένου να επιστρέψουν οι τουρίστες και να είναι σε θέση να επισκεφτούν το νέο στολίδι της πόλης» δήλωσε η πρόεδρος του Ομίλου DFS, σε συνέντευξη Τύπου αυτή την εβδομάδα.

«Σε μια εποχή όπου ο κόσμος του shopping υφίσταται τεράστιες αλλαγές, πρέπει να βρούμε διαφορετικές λύσεις εάν θέλουμε να παραμείνουμε ζωντανοί. Ως εκ τούτου, το φαγητό, το ποτό, η περιποίηση και ο καλλωπισμός αποτελούν αναπόσπαστα κομμάτια αυτού του κτηρίου» δηλώνει εκπρόσωπος του.

newmoney.gr