Γιατί Mercedes και BMW αποφεύγουν Google και Apple;
16 days ago
6

Η θέση της Mercedes-Benz για τα μελλοντικά μοντέλα, είναι πως αναπόφευκτα θα γίνουν μια περίπλοκη επέκταση τηλεφώνων και υπολογιστών, με το «πλεονέκτημα» έναντι αυτών, πως θα έχουν τροχούς και κινητήρες (ηλεκτρικούς και μη) που θα μπορούν να μας μετακινήσουν από μέρος σε μέρος. Η Γερμανική εταιρεία δείχνει να κατανοεί και να προνοεί για τις επιθυμίες των πελατών της, για ένα συνδεδεμένο και αυτόνομο μέλλον, κάτι που όμως θέλει να επιτύχει χωρίς τη συμμετοχή της Google. Γιατί όμως να αποφευχθεί ο «τεχνολογικός γίγαντας»- όπως συνηθίζεται να λέγεται η Google;

Η Mercedes-Benz είχε «προβλέψει» από το 2012 τι θα μπορούσαν να κάνουν η Google και η Apple στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, αν και ανοιχτά μίλησε γι’ αυτό, τέσσερα χρόνια μετά. Τότε ήταν που υποστήριξαν σθεναρά ότι η εταιρεία είναι έτοιμη να προσφέρει στους νέους οδηγούς ότι θα μπορούσαν να ζητήσουν από τα premium αυτοκίνητα της αγοράς σε ότι έχει να κάνει με την τεχνολογία. Παρόλο που σήμερα όλοι χρησιμοποιούν τη σύνδεση του αυτοκινήτου με το smartphone, μέσω Bluetooth πρωτοκόλλου, οι αυτοκινητοβιομηχανίες εξακολουθούν να επιμένουν να δημιουργούν τα δικά τους συστήματα διεπαφών.

Όπως είναι λογικό, η Mercedes-Benz δεν θα ήθελε να επιβαρυνθεί με τα τέλη αδειοδότησης για τη χρήση έτοιμων λύσεων από τη Google. Έτσι λοιπόν, σε συνεργασία με την Faurecia και τον συνεργάτη της Aptoide, η Mercedes-Benz θα επωφεληθεί από ένα νέο και βελτιωμένο app store. Η συνεργασία ξεκινά με την εξέταση της αγοράς που θα μπορούσε να εξελιχθεί ανεξάρτητα από τη Google ή άλλες εταιρείες αντίστοιχες. Οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να κατεβάσουν και να εγκαταστήσουν διαφορετικές εφαρμογές που θα επιτρέπουν την καλύτερη εξατομίκευση της ψυχαγωγίας στο αυτοκίνητο. Σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα, τα μοντέλα της Mercedes-Benz θα διαθέτουν περισσότερες από 250 εφαρμογές που θα μπορούν να «κατεβάζουν» και να εγκαθιστούν οι κάτοχοι των αυτοκινήτων.

Από το επόμενο κιόλας έτος, τα νέα μοντέλα της Mercedes-Benz θα έχουν την υποδομή που θα τους επιτρέπει την περιοδική αναβάθμιση για να διατηρούνται τα πάντα σε ομαλή λειτουργία, ενώ ταυτόχρονα ο αριθμός των εφαρμογών θα αυξάνεται. Η Faurecia λέει ότι θα βοηθήσει στην ενημέρωση των λογισμικών. Οι αγοραστές δεν θα αισθάνονται ότι τα αυτοκίνητά τους έχουν μείνει πίσω τεχνολογικά. Είναι μια σημαντική κίνηση που ακολουθεί την αντίστοιχη της BMW, η οποία δείχνει πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν θέλουν πραγματικά να εμπλακούν με τις Google και Apple. Ο τομέας αυτός έχει το δικό του ξεχωριστό ενδιαφέρον καθώς υπάρχουν άλλες εταιρείες, όπως είναι η Volvo, που έχουν αποφασίσει να προσφέρει πλήρως ενσωματωμένη την πλατφόρμα της Google στα αυτοκίνητά της.

newsauto.gr